Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در انتورپ در نهایت در بازی هیجان‌انگیز مقابل شاگردان خوزه مورینیو فرصت بازی یافت و نمایش او مقابل تاتنهام مورد توجه قرار گرفت. با این حال چند روز بعد از این بازی در لیگ قهرمانان، او در لیگ بلژیک و برابر کلوب بروژ با انتقادات تندی از سوی سرمربی این تیم مواجه شد که شب گذشته در گفتگویی که با برنامه فوتبال ۱۲۰ داشت به آن پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گلر سابق پرسپولیس که تجربه حضور در یک فینال آسیایی را بهمراه این تیم در کارنامه دارد، در آستانه فینال پیش روی شاگردان یحیی گل‌محمدی برای هم‌تیمی‌های سابق خود آرزوی موفقیت کرد: آرزوی موفقیت می‌کنم برای پرسپولیس بزرگ و به نظرم لیاقت این را دارد که بتواند قهرمان آسیا شود. من یک بار در فینال آسیا بازی کردم. بازی رفت و برگشت بود و هواداران نقش بزرگی در آن داشتند. خودم استرس زیادی داشتم. الان فکر کنم بچه‌ها استرس کمتری خواهند داشت.

 

 

شاید آنطور که شنیدم حدود ۱۰ هزار تماشاگر داشته باشد اما با توجه به اینکه بازی رفت و برگشت نیست و تک بازی است می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. خدا را شکر تیم بدون حاشیه کار را دنبال می‌کند. هیات مدیره و مدیرعامل جدید نمی‌گذارند حاشیه‌ای وارد تیم شود و من برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. اولسان تیم سخت و گردن‌کلفتی است. من هایلایت یکی از بازی‌های این تیم را دیدم. به دوستانم گفتم که اگر پرسپولیس گل اول را بزند شرایط خوبی خواهد داشت و خیلی سخت است که گل بخورد اما خدای ناکرده اگر گل اول را بخورد شرایط خیلی سخت خواهد شد. از نظر احساسی شرایط بد می‌شود و اگر گل بخوریم روحیه از دست می‌رود و امیدوارم گل نخورند و بتوانند قهرمان شوند. تنها چیزی که می‌تواند ما و مردم را خوشحال کند همین اتفاق است.

 

وی با اشاره به فینال ۲۰۱۸ با پرسپولیس گفت: در‌ ورزشگاه آزادی و زمانی که کاشیما توانست قهرمان شود با حسرت نگاه می‌کردم. آرزو دارم بچه ها اینبار بتوانند قهرمان شوند. فکر کنم تنها سالی باشد که بتوانند راحت قهرمان شوند. خیلی راحت بالا آمدند و الان همه در فضای مجازی و مردم عزیز ما دعا می‌کنند تا انشاالله بتوانند قهرمان شوند.

 

در‌ ادامه بیرانوند به توضیح پایان نیمکت نشینی در این تیم و حضور برابر تاتنهام پرداخت و گفت: دو سه روز قبل از این بازی و در تمرین سرمربی پیشم آمد و گفت از چیزی نمی‌ترسی؟ گفت جراتش را داری برابر تاتنهام بازی کنی؟ گفتم روبروی تاتنهام؟ من در‌ یکی از رویدادهای بزرگ دنیا بازی کردم و من برای این اینجا آمدم. از دوستم که کمک می‌کند در‌ کار ترجمه خواستم تا به او‌ بگوید برای این آمدم تا بجنگم و از چیزی نمی‌ترسم.

 

وی با اشاره به اینکه هم‌تیمی‌ها و سرمربی‌اش کاملا در‌ جریان اتفاقات بازی با پرتغال و گرفتن پنالتی کریس رونالدو هستند گفت: بازیکنان کاملا در‌ جریان هستند و اتفاقا بیشتر اوقات بعد از تمرین دوست دارند به من پنالتی بزنند. اینقدر کری داریم که حتی چیپ هم سعی می‌کنند گل بزنند و پنالتی نزدن رونالدو را یادآوری می‌کنند. سرمربی هم از سمت دیگری فریاد می‌زند که بچه‌های من رونالدو نیستند و کری شدیدتر است.

 

 

گلر ملی‌پوش ایرانی انتورپ بار دیگر‌ با اشاره به اتفاقات قبل از بازی مقابل تاتنهام گفت: سرمربی گفت می‌توانی و جرات بازی را داری؟ من فقط خندیدم! گفتم من آمادگی صد درصد را دارم. شک نکنید که کمی استرس در‌ ابتدای بازی داشتم. من در‌ ابتدا به عنوان دروازه‌بان اول آمدم. شرایط برایم کمی سخت بود و باشگاه پول زیادی برای رضایتنامه‌ام داده و قرارداد بلندمدتی هم بسته به عنوان دروازه‌بان اول. فکر کنم رییس باشگاه چندین بار به سرمربی گفته بود که مرا به عنوان دروازه‌بان اول آورده‌اند.

 

رییس باشگاه و مدیران با من چندین بار صحبت کرده بودند که در حال صحبت هستند تا من کارم‌را درون ترکیب استارت بزنم. صحبت کردند و می‌کنند حتی اگر‌ ۵ بازی اول را بد شروع کنی مشکلی نیست و ما تو را می‌شناسیم و شرایط را می‌دانیم و اصلا نترس. من در‌ بازی برابر تاتنهام در ۵ دقیقه اول استرس داشتم. استرس بیشترم‌هم‌از این بابت بود که ۵-۴ بازیکن تیم اصلی را هم در‌ ترکیب نگذاشته بود. تاتنهام هم به دنبال این بود تا به عنوان تیم اول صعود کند. من فقط به این فکر می‌کردم که حتی اگر گل‌ خوردم هم فدای سرم و فقط گل بد نخورم. تمام تلاشم را می‌کردم با این شرایط سخت که بعد از ۵-۶ ماه در یک بازی سخت به دروازه بر‌می گردم یک‌نمایش خوب داشته باشم تا مردم کشورم را خوشحال کنم.

 

وی درباره عصبانیت و واکنش تندی که سرمربی آنتورپ بعد از دومین بازی‌اش در‌ این تیم و مقابل کلوب بروژ داشته نیز اینطور گفت: کلوب بروژ هر سال در اینجا مدعی است و قهرمان می‌شود. آنها مقابل حریفان قدرتمند اروپایی مثل دورتموند و ... قرار می‌گیرند و یک بازی سخت دیگر دوباره برابر من قرار داشت.

 

اولین بازی من در ورزشگاه خانگی ما بود. چمن خیلی کوتاه و آبیاری هم شده بود و دقیقه ۱۲ فکر کنم ضربه کاشته‌ام را زدم و باید برای مهاجم ما می‌فرستادم‌ تا او برای دو بازیکن کناری تیم توپ را بساباند و موقعیت به این شکل صورت گیرد. متاسفانه اما ضربه من به شکلی بود که توپ در دایره وسط زمین فرود آمد. برگشت زدند و توپ به محوطه ما آمد و روی موقعیت آنها دفاع ما اخراج شد. بعد از آن اما خیلی خوب کار‌ کردم و در‌ صحنه های دیگر‌ اگر بازی‌خوانی‌ نمی کردم شاید چهار گل می‌خوردیم.

 

وی ادامه داد: بعد از بازی با او صحبت کردم. مربی بزرگی است و اینجا قهرمان شده و باید به نظر او احترام بگذاریم. من اما نمی‌دانم به یکباره چه اتفاقی افتاده که هفته گذشته مقابل تاتنهام بازی کردم و عملکرد خوبی داشتم و اکنون اما به این شکل انتقاد می‌شود.

 

بیرانوند در واکنش به اینکه با توجه به عملکردی که در پرتاب با دست داشته، کادرفنی انتظار اینکه با ارسال پا مرتکب این اشتباه و در‌ ادامه اشتباه مدافع و ۱۰ نفره شدن تیم را نداشته گفت: با او صحبت کردم. گفتم شما مصاحبه‌ای با تلویزیون داشتید که من تا صبح نخوابیدم! هر چه به آن فکر کردم باورم نمی‌شود که چنین صحبتی کردید و دوست دارم درباره آن به من توضیح بدهید.

 

 

او به من گفت چنین چیزی نگفتم که علیرضا بیرانوند باعث باخت ما شده است. من گفتم و الان هم جلوی خودت تکرار می‌کنم که اشتباه کردم در این بازی سنگین برای اولین بازی تو در‌ لیگ بلژیک در نظر گرفتم. به او گفتم تاتنهام که چهار برابر کلوب بروژ سنگین بود و من در جام جهانی و برابر اسپانیا و پرتغال و مراکش بازی کردم. جام ملت‌ها و بازی های سنگینی داشتم و مشکلی برای این بازی‌ها ندارم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری بیرانوند ایوان لکو آنتورپ لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری قهرمان شوند بازی کردم کلوب بروژ فکر کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی ستاره تراکتور در بازی با ذوب آهن پس از درخشش در ضربات پنالتی حاضر به مصاحبه نشد و از درب دیگری از ورزشگاه خارج شد تا در مسیر میکسدزون ورزشگاه یادگار قرار نگیرد.

پورحمیدی در زمان خارج شدن از ورزشگاه گفت: من از درب دیگری خارج شدم تا مصاحبه نکنم، آنقدر حالم بد است که نمی‌خواهم مصاحبه کنم، می‌بریم اما حالمان خوب نیست.

گلر تیم تراکتور در واکنش به اینکه بین بازیکنان و هواداران آشتی مجدد شکل بگیرد گفت: مگر قهر هستیم با هواداران؟ تاج سر من هستند اما نمی‌خواهم مصاحبه کنم.

هواداران تراکتور پس از فاصله گرفتن این تیم از کورس قهرمانی در بازی‌های اخیر شعارهایی را علیه بازیکنان تراکتور سر دادند و در این مسابقه هم با اینکه در ورزشگاه بودند حمایت کاملی از این تیم شکل نگرفت و صحبت‌های پورحمیدی در واکنش به اتفاقات اخیر این تیم بوده است.

پورحمیدی در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن 3 پنالتی مهار کرد و نقش ویژه‌ای در صعود تراکتور داشت.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری