Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسعه و گسترش خوابگاه دانشجویی بود و بر این اساس کلنگ زنی خوابگاه دکتر کیهان با کمک خیر سلامت در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا هزینه‌های زیادی بر دانشگاه علوم پزشکی کاشان تحمیل و درآمدهای این دانشگاه را به شدت کاهش داد، ابراز داشت: در این شرایط تأمین هزینه‌های پرسنل در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به موفقیت پژوهشگران و محققان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف آموزشی و تحقیقاتی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حوزه آموزش و در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی همتراز در سراسر کشور حائز رتبه نخست شده است.

وی همچنین با اشاره به ادامه ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان بیان داشت: ظرفیت این بیمارستان ۳۵۰ تخت است.

مروجی با اشاره به اینکه برای تکمیل بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) که حدود ۱۰ سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد به اعتباری بالغ بر حدود چهار هزار میلیارد ریال لازم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور خیرین در تکمیل این بیمارستان بتوانیم هر چه زودتر این پروژه را برای ارائه خدمت به مردم تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: در صورت مشارکت خیران برای ساخت و تجهیز هر قسمت از این بیمارستان آن بخش، به نام خیر یا هر کسی که او معرفی کند، می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه طراحی اتاق‌های این بیمارستان را دو و یک تخت عنوان کرد و یادآور شد: قرار شده تا در قالب این طرح، ساختمانی با زیربنای ۳۵ هزار مترمربع ساخته شود.

کد خبر 5098227

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا مروجی بیمارستان ساخت بیمارستان خیرین سلامت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شب یلدا شهرکرد بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا قاسم سلیمانی گرگان شهرستان کرج بارش برف عکس استانها هفته پژوهش دانشگاه علوم پزشکی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند