Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یحیی احمدی زاده گفت: شهید سلیمانی، تبلور ارزش های فرهنگی ایران و ایرانی و رمز بسیج دنیای اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۸ آذر حجت الاسلام «یحیی احمدی زاده» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج،گفت: یکی از نشانه های اخلاص جهاد در راه خدا است و انسان مخلص و متقی در راه خدا جهاد می‌کند و از هیچ گونه ملامتی هراسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








امام جمعه موقت قلعه گنج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندکاران مراسم سالگرد شهادت سردار دلها و خانواده ایشان، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، تبلور ارزش های فرهنگی ایران و ایرانی و رمز بسیج دنیای اسلام بود.






وی با بیان این مطلب که سردار سلیمانی قهرمان ملت ایران و یک مجاهد مخلص بود، اظهار کرد: حمله به عین الاسد فقط یک سیلی سخت بود اما انتقام در راه است و به همین منظور باید آمران و قاتلان سردار انتقام پس دهند، اگر چه کفش پای حاج قاسم سلیمانی بر سر قاتلش شرف دارد و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد قطعی است.






حجت الاسلام احمدی زاده تصریح کرد: رهبری در این دیدار فرمودند؛ رفع تحریم دست دشمن است اما خنثی سازی تحریم ها به دست خود ما است پس باید چاره ای اندیشید، ما می دانیم اروپایی ها راه را برای اعمال سیاست های ظالمانه آمریکا بر علیه ملت ایران باز می کنند و به دنبال فشار حداکثری بر مردم ایران هستند.





خطیب موقت جمعه قلعه گنج در خاتمه تاکید کرد: ما باید برای رفع مشکلات مردم به وعده های این و آن اعتماد نکنیم و بدانیم آمریکای اوباما و آمریکای ترامپ هر ۲ به ما ضربه زدند، چون کار آمریکا دشمنی با ملت ما است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان صحت ندارد و هیچگونه مجوزی در این محوطه تاریخی صادر نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان صحت ندارد و هیچگونه مجوز ساخت و ساز در محدوده این محوطه تاریخی صادر نشده است.

وی افزود: قلعه اولتان یکی از محوطه‌های تاریخی مهم استان اردبیل بوده و در سال ۱۳۷۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و تا کنون هفت فصل کاوش در این محوطه انجام یافته که نشان دهنده اهمیت آن است.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین با توجه به اهمیت قلعه اولتان، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل پیشنهاد تبدیل اولتان قالاسی به پایگاه ملی را به وزارت میراث‌فرهنگی ارائه کرده است و پیگیر اخذ مجوزهای لازم برای این مورد هستیم.

محمدی ادیب ادامه داد: محوطه‌ها و بناهای تاریخی عرصه و حریم مشخصی دارند و در مورد قلعه اولتان نیز عرصه و حریم آن در سال ۱۳۹۸ تعیین و در شورای حرایم کشور به تصویب رسیده است که بر اساس همان موارد مصوب، حفاظت از قلعه اولتان انجام می‌شود.

کد خبر 750872

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد