Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه نمازجمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه مهم‌ترین نوع تقوا، تقوای دل است، چراکه وقتی تقوای دل باشد، در رفتار و گفتار ما ملموس می‌شود، اظهار کرد: تقوای دل یعنی انسان حقیقا وجود خداوند متعال و قدرت خداوند را باور کند و این اولین مرحله تقوای دل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مه‌ولات تصریح کرد: طبق فرمایش قرآن کریم منافق از کافر بدتر است و عذاب آنان در جهنم حتی از کفار بدتر خواهد بود، همه این‌ها به دلیل نداشتن «تقوای دل» بوده و «انس با پروردگار» راهی است که ما را به سمت «تقوای دل» هدایت می‌کند تا در جمله جریان نفاق و منافقین نباشیم.

وی بیان کرد: جا دارد از خدمات پرستاران و کادر درمان که در میدان نبرد با کرونا هستند تشکر کنیم، انصافا جامعه پرستاری همراه با شبکه بهداشت و درمان در این روزها برگ زرینی ترسیم کردند و این  اقدامات در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

اسلامی ادامه داد: در جریان مقابله با کرونا هم‌وطنان عزیزمان عمق فرهنگ مذهبی و ملی خود را به جهانیان نشان داده، با مواسات و همدلی پای کار بودند.

امام جمعه مه‌ولات متذکر شد: مسئولین راه حل مشکلات را در واشنگتن جست و جو نکنند و به مردم آدرس غلط ندهند، چراکه راه حل مشکلات در داخل کشور است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کشور دل به مذاکره بستیم، اما متاسفانه مذاکره ثمره خوبی نداشت، اینکه آمریکا را به دو بخش خوب و بد تقسیم کنیم اشتباه است و اعتماد به آمریکا راه حل مشکلات کشور نیست.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مه ولات حجت الاسلام حسین اسلامی راه حل مشکلات تقوای دل مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان