Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهمنامه‌های «ارائه بیمه نامه دندانپزشکی بازنشسـتگان و وظیفه بگیران مشمول بیمه تکمیلی درمان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و افراد تحـت تکفـل آنـان» و «تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت افق کوروش به تعداد حداقل دو هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری» امضا شد. خبرگزاری میزان- این دو تفاهمنامه در جریان افتتاح ساختمان مرکز فرهنگی و موزه بازنشستگان کشوری با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل صندوق بازنشستگی در آیین امضای این تفاهمنامه گفت: در جریان اجرای طرح‌های رفاهی با عنوان بسته‌های طرح «یاری» مثل فروشگاه‌های رفاه، افق کوروش و گروه انتخاب، ایجاد نقطه امید و اعتماد در بین مشترکان صندوق بازنشستگی، افزایش کیفیت و تنوع کالا و خدمات را ضروری می‌کند.
اکبر افتخاری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا این خدمات را ارتقا دهیم و هر ماه یک طرح را معرفی و عملیاتی کنیم، اظهار داشت: هفته گذشته طرح آزمایش آنلاین برای آن دسته از بازنشستگان و مشترکان صندوق بازنشستی که نیاز به دریافت خدمات پزشکی، آزمایش و ویزیت در منزل دارند، آغاز شده تا این خدمات را نسبت به سایر مراکز آنلاین ارزان‌تر و در قالب کمک هزینه صندوق تا سقف ۵۰۰ هزار تومان دریافت کنند.
وی گفت: امروز نیز چند طرح در کنار افتتاح مرکز فرهنگی و موزه بازنشستگان کشوری که همین عمارت ناصرالدین میرزا است عملیاتی می‌شود که از آن جمله وعده دو شرکت بیمه ملت و افق کوروش است که قرار بود در جریان اجرای قرارداد‌های موجود، خدمات دیگری نیز برنامه ریزی و به قرارداد اضافه کنند.
افتخاری ادامه داد: فروشگاه رفاه طرح قرعه کشی خودرو را در دو مرحله اجرا کرد و دو شرکت بیمه ملت و افق کوروش هم امروز طرح‌های جدید و ویژه خود را آغاز خواهند کرد. افق کوروش با یک برنامه ارزشمند و خداپسندانه قرار است برای دو هزار نفر از فرزندان بازنشستگان عزیز ایجاد اشتغال کنند. ضمن اینکه درصد تخفیف این فروشگاه در آینده نزدیک افزایش بیشتری خواهد داشت.   بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۰ همسان سازی می‌شود؟
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: گروه انتخاب هم قرار است طرح‌های تشویقی و حمایتی از خریداران کالا‌های این مجموعه اجرا کنند که جزئیات آن بزودی اعلام می‌شود. در بیمه ملت نیز همین اتفاق خواهد افتاد که هم طرح‌های تشویقی، کارت‌های اعتباری و بخشودگی اقساط را برای برخی از خریداران خدمات از این شرکت اجرا خواهند کرد.

افتخاری تصریح کرد: شرکت بیمه ملت در طرح جدید خود، قرارداد بیمه دندانپزشکی را تا سقف دو میلیون تومان برای هر بیمه شده برای بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که مشمول بیمه تکمیلی درمان هستند اجرا می‌کند.
وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت کالا و خدمات از سوی شرکت‌های طرف قرارداد به مشترکان صندوق بازنشستگی گفت: خوشبختانه امروز این طرح‌های رفاهی الگویی برای سایر صندوق‌های بازنشستگی شده و آن‌ها نیز به دنبال اجرای چنین فعالیت‌هایی برای ذینفعان خود هستند که حتی در برخی سازمان‌ها به قرارداد هم تبدیل شده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بازنشستگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بازنشستگان بازنشستگان کشوری صندوق بازنشستگی افق کوروش بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در حاشیه نشست ارائه گزارش و رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان منابع آن در بودجه لحاظ و در جداول نهایی سهم ۴۰ درصدی برای اجرا در سال جاری تصویب شد.

وی بیان داشت: این موضوع به شورای نگهبان جهت بررسی ارسال و تا قبل پایان اردیبهشت ان اشالله نهایی و از خرداد اجرایی خواهد شد. ۴۰ درصد میزان افزایش است و ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ نیز دو مورد افزایش ۳۰ درصدی خواهیم داشت.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که چرا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بر اساس تورم نیست، گفت: مجلس در این زمینه ورود اولیه داشته ولی روزهای پایانی مجلس یازدهم است و اگر به سرانجام نرسید در مجلس جدید بعد ۷ خرداد در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان داشت: آنچه ما الان حکم قانونی داریم همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری است ولی در مورد حقوق تأمین اجتماعی در مجلس دوازدهم پیگیری خواهد شد که حکم قانون و مبنای مجلس میزان تورم است و اینکه چقدر تناسب سازی خواهد بود را مجلس پیگیری می‌کند.

کد خبر 6097779 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جزییات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی
  • سن بازنشستگی تغییر کرد
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود