Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی می گوید سرخ ها تلاش زیادی کردند تا در ورزشگاه الجنوب تمرین کنند اما فدراسیون فوتبال قطر با این موضوع موافقت نکرده است

افشین پیروانی در خصوص آخرین وضعیت سرخ ها در دوحه صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، افشین پیروانی درباره برگزاری جلسه همانگی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:

مدیران تیم ها به صورت وبینار و ویدیوئی در این جلسه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای قبل هم مسئولان AFC لباس تیم ها و دروازه بانی را بررسی کردند. تیم ما با لباس، شورت و جوراب قرمز به زمین می‌رود و دروازه‌بان مان هم یک دست مشکی می‌پوشد. تیم حریف هم یکدست آبی‌پوش است و دروازه‌بانش هم یک دست زرد می‌پوشد.

پیروانی ادامه داد:

درباره تعویض‌ها، نشستن نفرات ذخیره پشت نیمکت توضیح دادند و می‌توانیم پنج تعویض انجام بدهیم. اگر بازی به وقت اضافی برود تیم‌ها می‌توانند یک تعویض دیگر داشته باشند. در سه زمان می‌توانیم سه تعویض خود را انجام بدهیم. برخی قوانین را قبلا می‌دانستیم. تیم قهرمان که ان شالله ما باشیم پس از بازی در زمین می‌ماند و تیم بازنده هم به رختکن می‌رود.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد:

قوانین سفت و سخت است و از تیم قهرمان هرکسی بخواهد مدال و جام بگیرد باید ماسک داشته باشد. بهترین بازیکن، گلزن و دروازه بان جام را هم مشخص می‌کنند. در نهایت قوانین با درنظر گرفتن پروتکل‌ها انجام می‌شود. امیدوارم شادی مان را بین تیم و هواداران تقسیم کنیم.

پیروانی درباره حضور سرمربی تیم اولسان در بازی خاطره انگیز جام ملت‌های 1996 که با برتری شش بر دو به سود ایران به اتمام رسید گفت:

در آسانسور با وی بودم که این نکته را از طریق مترجم این مربی به وی گفتم. در بازی شش بر دو معروف سرمربی فعلی تیم اولسان یکی از گل های تیم ملی کره را به ثمر رساند اما توانستیم این تیم را ببریم. بچه‌ها به من می‌گویند از الان کری‌خوانی را شروع کردم اما حقایق را گفتم. به گذشته بازگشتیم و ان شالله همان جوری که آن روز خیلی خوشحال شدیم فردا هم اتفاق خوبی بیفتد و بتوانیم قهرمان شویم.

پیروانی درباره آمادگی بازیکنان پرسپولیس برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد:

خدا را شکر همه سرحال هستند و تا ساعاتی دیگر آخرین تست کرونا را پشت سر می‌گذارند. همه در سلامت کامل هستند. همه از کادرفنی، بازیکنان، مسئولان باشگاه پرسپولیس، کادر پزشکی، کادر تدارکات برای رسیدن تیم به این مرحله زحمت کشیدند. از همه مهم تر هواداران هستند که انرژی مثبتی فرستادند. میلیون ها ایرانی چشم انتظار هستند و من همین جا بار دیگر از کل اعضای مجموعه تشکر می‌کنم.کارمان خیلی سخت بوده اما باید بدانیم رسیدن به فینال آسیا هم راحت نبوده و ان شالله قدم آخر را هم محکم برداریم تا قهرمان آسیا شویم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره تمرین نکردن این تیم در زمین ورزشگاه الجنوب ادامه داد:

خیلی تلاش کردیم و نامه نگاری های زیادی انجام شد. حضوری هم تقاضا کردیم اما با وجود موافقت AFC فدراسیون فوتبال قطر برای برگزاری تمرین پرسپولیس در این زمین موافقت نکرد زیرا احتمال می‌داد زمین خراب شود. این برای کشوری که می‌خواهد جام جهانی را برگزاری کند، قابل قبول نیست. می خواستیم انصاف و عدالت رعایت شود زیرا اولسان در این ورزشگاه بازی کرده است.

پیروانی اضافه کرد:

به حالت اعتراضی در جلسه هماهنگی گفتم اگر بخواهیم از هتل حرکت کنیم فاصله اش تا زمین چه قدر است. حتی این را هم نمی دانستم. بازیکنان کسی به زمین نرفت اما 4-3 عضو تیم به ورزشگاه رفتند تا زمین را ببینند. منطق این بود ما یک جلسه تمرین داشته باشیم و در این قسمت از کار کم لطفی کردند. باید با تمام این تفاسیر تلاش کنیم و همیشه گفته ام اگر جان مان را هم بدهیم باید جام را بیاوریم.

 

همچنین بخوانید:

جلسه هماهنگی فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت آنلاین برگزار شد / عکس

نیما نکیسا در طرفداری: حریف پرسپولیس در فینال آسیا به نایب قهرمانی عادت دارد

آخرین تلاش های مدیران پرسپولیس برای یک جلسه تمرین اضافه در ورزشگاه الجنوب

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان