Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات آزاد جهانى پومسه آفلاین ناشنوایان به میزبانى کره جنوبى برگزار و تیم ملی پومسه کشورمان با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز قهرمان این مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، این دوره از مسابقات با حضور 10 کشور ایران، کره جنوبی، یونان، روسیه، ترکیه، آلمان، تایلند، مکزیک، اوکراین و اندونزی برگزار شد و تیم ملى ایران در بخش پومسه انفرادی با مجموع شش ورزشکار در بخش بانوان و آقایان و در بخش تیمى مشترک (پیر) با دو تیم در این مسابقات حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب (چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز) در جایگاه نخست تیمی قرار گرفت، تیم کره جنوبی با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم و تیم‌های یونان و روسیه هر کدام با کسب یک نقره و یک برنز در جایگاه سوم و چهارم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

با معرفی کمیته برگزارى مسابقات نفرات ذیل از تیم ایران در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند:

در بخش بانوان و رده سنى زیر 30 سال: مریم خدابنده صاحب مدال طلا شد و زهرا ابراهیمی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده سنی بالای 30 سال: فاطمه زارع صاحب مدال طلا شد.
در بخش آقایان و در رده سنی زیر 30 سال: محمود اکبری به نشان طلا رسید و در رده سنی بالای 30 سال حسین کرمی در جایگاه سوم گرفت.
همچنین در بخش تیمى پِیر: محمود اکبرى حمیدى و زهرا ابراهیمى بر سکوی نخست قرار گرفتند و مرتضى رضاصفت و مریم خدابنده صاحب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها شدند.

شایان ذکر است غلامرضا عزیزی رئیس انجمن، محسن سلطانی دبیر انجمن و پریسا خانی و مهدی صمدیان تبار سرمربی آقایان و بانوان، هدایت تیم ملی را برعهده داشتند.

ووشوی ناشنوایان راه‎اندازی می‎شود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های ناشنوایان فدراسیون ورزش های ناشنوایان مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد