Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی آقا زاده مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم سپیدرود با پرداخت ۲ میلیارد از بدهی های این خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: با کمک مسیٔولین و بخش خصوصی ۲ میلیارد تومان از بدهی های باشگاه تسویه شد و بر این اساس با باز شدن پنجره نقل و انتقالات یکی از مهمترین دغدغه های هواداران بر طرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: موفق شدیم ۲ میلیارد تومان از بدهی های قطعی باشگاه سپیدرود رشت را تسویه کنیم و در این راه مهندس کوچکی نژاد نماینده محترم مردم رشت با حمایت هایشان و ورود دادن یک بخش خصوصی قوی برای کمک به این پرداختی ها، نقش بزرگی را در حل مشکل سپیدرود داشتند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود افزود: حدود یک و نیم میلیارد تومان از این تسویه حساب ها مربوط به کسانی بود که در کمیته انضباطی از سپیدرود شکایت کرده بودند که به صورت نقدی از شاکیان رضایت گرفته شد و بخش دیگر مربوط به افرادی بود که قبل از طرح شکایت توانستیم از آنها رضایت قطعی بگیریم تا یکی از بزرگ ترین دل مشغولی های هواداران را حل کنیم.

آقازاده با اعلام باز شدن پنجره نقل و انتقلات و صدور کارت بازیکنان سپیدرود برای شرکت در فصل جدید فوتبال ایران اظهار داشت: حجم بدهی های انباشته شده سپیدرود در چند سال اخیر بسیار بالاست و ما بعد از مدت ها موفق شدیم به جای افزودن به بدهی ها بخش قابل قبولی از تعهدات مالی گذشته باشگاه را کم کنیم که با توجه به دو سقوط پیاپی سپیدرود از در لیگ برتر به دسته دوم و حواشی مرتبط با آن فکر می کنم کار بزرگی صورت گرفته است.

در کنار ما برای انجام این کار بزرگ دلسوزان زیادی حضور داشتند که باید از فرماندار محترم کلانشهر رشت تشکر کنم که با تشکیل کارگروهی ویژه همراه ما بود و همچنین استاندار محترم گیلان و سردار آقازاده و آقای احمدی دو نماینده دیگر شهر هم کنار سپیدرود بودند و آقای خلیل زاده مالک هتل کادوس رشت هم فصل گذشته و هم این فصل در حل مشکلات مالی و غیر مالی سپیدرود یاری رسان ما بودند و از زحمات خانم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص کمک مالی ‌و لجستیکی و رایزنی های انجام داده تشکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود جذب نفرات شایسته، نامدار و بومی را از دیگر اتفاقات خوب فصل جدید عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی ترین دلایل دو سقوط متوالی بی توجهی به ظرفیت های بومی بود و همانطور که همه می دانیم در هر دو صعود پی درپی، سپیدرود یک تیم کاملا بومی در اختیار داشت و امسال هم ما یک تیمی با ظرفیت بیش از ۹۰ درصد بومی و با تحمیل کمترین بار اقتصادی به سپیدرود، راهی مسابقات کردیم.

آقازاده افزود: پس از دو سقوط سپیدرود کمتر کسی تصور می کرد که با این حجم از مشکلات بتوان تیمی با حضور بازیکن مطرح را آماده حضور در مسابقات کرد که با اعتماد به سهیل حق شناس سرمربی جوان و کادر کاملا بومی و همچنین همدلی وفاداران به سپیدرود که در این روزها تمام وقت کنار ما حضور داشتند و حمایت های پیشکسوتان باشگاه و هواداران موفق شدیم گام بزرگی را بر داریم و البته خودمان هم خوب می دانیم که تازه در ابتدای راه قرار داریم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت عنوان داشت: به زودی خبرهای خوبی در ارتباط با حل مشکلات مالکیت باشگاه را به هواداران خواهیم داد و دادستان محترم و فرماندار رشت، مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال در حال حل این مشکل قدیمی هستند تا یک بار برای همیشه این مساله برطرف شود و همانطور که گفتم یک بخش خصوصی قوی و دلسوز در این مدت کنارمان حضور داشت و به آینده روشن سپیدرود بسیار امیدوار هستیم.

وی با اشاره به حضور در جلسه شورای شهر رشت، افزود: بدهی های تیم سپیدرود در حال حاضر چندین برابر ارزش یک تیم در لیگ دسته دوم است و از طرفی هزینه شرکت در مسابقات هیچ فرقی بین یک تیم لیگ برتری با لیگ دویی ندارد و به همین دلیل با مساعدت شهردار و اعضای محترم شورای شهر رشت قرار است کمک های نقدی و لجستیکی به سپیدرود انجام شود تا با کم شدن مشکلات مالی بخش خصوصی هم برای سرمایه گذاری در سپیدرود دلگرم تر شود.

آقازاده با درخواست از مسئولین در جهت ادامه حمایت های آنان از باشگاه سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: سپیدرود نه فقط یک تیم فوتبال که بخشی از هویت معنوی مردم رشت است و با خاطرات عمومی مردم ما گره خورده است و به نمایندگی از خانواده بزرگ سپیدرود از تمامی کسانی که می توانند گره ای از مشکلات سپیدرود باز کنند می خواهم که با استمرار حمایت های خود راه را برای بازگشت هر چه سریعتر قدیمی ترین تیم فوتبال گیلان به سطح نخست فوتبال ایران هموار سازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت مدیرعامل باشگاه سپیدرود باشگاه سپیدرود رشت پنجره نقل بخش خصوصی بدهی ها یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین زره کارگر گفت: خانواده‌ها می‌توانند از امروز ۵ اردیبهشت، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، در همه مقاطع تحصیلی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir، پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir بر اساس جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مدیران مدارس به دانش آموزانی که موفق به گذراندن پایه تحصیلی شده اند در خصوص ثبت سفارش کتاب‌های درسی اطلاع رسانی کنند، افزود: در صورت موفقیت نشدن دانش آموز در پایه فعلی، هنگام اصلاح سفارش کتاب‌های درسی، می‌توان پایه تحصیلی را تغییر داد.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت