Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه اعلام کرد که سفر آیت‌الله رئیسی به استان قم با هماهنگی و اطلاع ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه روز پنج شنبه 27 آذر ماه به شهر مقدس قم سفر کرد که سخنرانی در جلسه شورای عالی قضایی استان و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم از برنامه های سفر رئیس دستگاه قضا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با این سفر، برخی سفر رئیس دستگاه قضا به استان قم را بی‌توجهی به مصوبات ستاد می مبارزه با کرونا خواندند.

بر همین اساس یک منبع آگاه در پاسخ به این سوال که آیا این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته است، به خبرنگار تسنیم گفت‌:‌ قبل از سفر اقای رئیسی به استان قم، با وزیر بهداشت گفتگو شد، که متعاقب آن آقای رییسی سخنگوی ستاد کرونا در جلسه‌ای مشترک اعلام کرد با اجرای برخی موارد که بصورت دقیق ابلاغ شده،  سفر مجاز و بلا مانع هست.

وی اعلام کرد که سفر رئیس قوه قضاییه به استان قم با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و امر غیرقانونی در این سفر انجام نشده است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

       

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی

نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود