Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به حساس بودن وضعیت بیماری کرونا و کاهش وضعیت ابتلا به بیماری در نتیجۀ اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های هوشمند، این بیماری را در کمین شهروندان خواند و افزود: اگر مردم نسبت به مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی و مراعات موازین بهداشتی اهتمام نداشته باشند، هرلحظه امکان بازگشت به دوران پیک کرونا را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شب یلدا پیچ تند و خطرناک پیش روی کرونا است، لذا چنانچه احتیاط نکنیم و به علائم هشداری بی‌توجه باشیم، چپ خواهیم کرد و دوباره بیمارستان‌ها پر خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با تأکید براینکه ملزم هستیم تا ریشه کنی این بیماری شرایط فاصله‌گذاری و سبک زندگی کرونایی را بپذیریم، عنوان کرد: علائم هشداری شب یلدا، پرهیز جدی از دور هم نشینی است، لذا دور هم نشینی در شب یلدای امسال ممنوع است و می‌توان از روش‌های جایگزین و فرصت‌های فضای مجازی برای اجرای این آیین کهن بهره برد.

حبیبی گفت: ان شاءالله دوباره با ریشه کن شدن بیماری، در سال‌های بعد تمامی آیین و سنن اجتماعی خویش را مانند قبل برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره در پیش بودن بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا، ضمن آرزوی موفقیت و قهرمانی برای تیم پرسپولیس، اظهار کرد: باید دقت کنیم که شادی پیروزی نماینده فوتبال کشورمان در فینال آسیا را در عصر روز شنبه به تجمع و ترافیک خودرویی درسطح شهر تبدیل نکنیم.

سخنگوی ستاد کرونای استان تصریح کرد: شایسته است با ماندن در خانه هم کرونا را مهار کنیم و هم شادی خویش را با پیامک، تماس تلفنی و درفضای مجازی با هم‌استانی‌ها به اشتراک بگذاریم.

حبیبی تصریح کرد: این شب‌ها تقارن جشن شب یلدا، روز پرستار و قهرمانی نماینده فوتبال کشورمان را با غلبه بر کرونا جشن خواهیم گرفت و مطمئن هستیم که هم استانی‌ها نیز رعایت شرایط کرونایی را مدنظر قرار خواهند داد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، فعالیت اصناف وکسبه و بازار در روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت ۱۸ ممنوع خواهد بود و تردد خودرو نیز در این دو روز از ساعت ۲۰ ممنوع است.

این مسؤول تأکید کرد: نظارت‌ها وکنترل‌های کرونایی در این دو روز تشدید خواهد شد و ناظران و بازرسان با جدیت مسائل را مورد بررسی قرار خواهند داد.

حبیبی در پایان ضمن تأکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌ها گفت: عدم تمکین به دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کرونا منجر به پلمپ و تعطیلی محل کسب و توقف خودرو می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا قزوین فاصله گذاری اجتماعی شب یلدا جشن قهرمانی منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند