Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در تهران ۴۶ و در سایر استان‌ها ۲۰۰ شهید مدافع سلامت از کادر بهداشتی و درمانی و پشتیبانی وجود دارد. خبرگزاری میزان- در آستانه روز پرستار علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با خانواده شهدای مدافع سلامت دیدار کردند و در حاشیه این دیدار زالی در سخنانی گفت: حجم قابل توجهی از همکاران مختلف در نظام سلامت در ۱۰ ماه گذشته به فرم سخت بیماری کرونا مبتلا شدند که عوارض طاقت فرسایی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به خواسته خانواده‌های شهدای مدافع سلامت از مردم خواست بیش از گذشته به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌ها برای شکست زنجیره انتقال ویروس توجه کنند، زیرا هیچ چیز به اندازه همدلی و همگامی مردم در تحقق این هدف نمی‌تواند کارساز و تاثیر گذار باشد.   بیشتر بخوانید: زالی: پایتخت همچنان در شرایط ناپایدار کرونایی قرار دارد

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت از همه ایرانیان خواست برای جلوگیری از خستگی و فرسودگی کادر بهداشت و درمان با رعایت موازین بهداشتی باعث کاهش بار بیماری و شکستن زنجیره ویروس شوند.

انتهای پیام/ برچسب ها: کروناویروس شهدای سلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کروناویروس شهدای سلامت مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۴ شود.

 

بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

 

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌ پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌ دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌ های بسیاری را از مسئولان عالی رتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

 

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!