Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:24:28 GMT

آرمان رمضانی؛ می‌خواهم زلاتان باشم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۱۸۰

آرمان رمضانی؛ می‌خواهم زلاتان باشم

مهاجم شمالی پرسپولیس امیدوار است تمامی انتقادات و فشارهای چند وقت اخیر را با نمایشی فوق تصور در استادیوم الجنوب پاسخ دهد.

به گزارش “ورزش سه”، آرمان رمضانی یکی از آخرین خریدهای پرسپولیس بود که قرار بود در کنار عیسی آل کثیر خلا جدایی علی علیپور و کریستین اوساگوانا را پوشش دهد. با این حال علیرغم نمایش قابل قبولی که ال کثیر از خود به جا گذاشت و در ادامه با مصدومیت از لیست کنار رفت، رمضانی هنوز نتوانسته با شرایط این تیم خود را وقف دهد و هواداران این تیم در حسرت تماشای شادی گل او با پیراهن پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رمضانی که اکنون در‌ اردوی پرسپولیس در دوحه حضور دارد با اشاره به موقعیت‌ها و فشاری که روی او وجود دارد، در گفتگویی که با سایت این باشگاه داشته به انگیزه هایش اشاره کرده و ابراز امیدواری کرده بتواند خیلی زود در مسیر گلزنی قرار گیرد: فشار که زیاد است. موقعیت هم که زیاد از دست دادم و آخرین آن هم در بازی آخر بود. اما الان همه از انگیزه زیادی برخوردار هستند و فرقی هم نمی‌کند چه کسی گل بزند.

 

رمضانی با اشاره به علاقه‌اش به اسطوره سوئدی حال حاضر میلان گفت: به زلاتان علاقه دارم و البته فاصله زیادی بین ماست.

 

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه در صورتی که در فینال گل بزند چه شادی گلی در ذهن خواهد داشت گفت: فکر نکنم در آن لحظه اصلا بشود به این فکر کرد که چه شادی گلی باید به نمایش گذاشت و فقط باید خوشحال بود.

آرمان رمضانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمان رمضانی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای امباپه باشم، عربستان را به رئال ترجیح می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، در فرانسه و اسپانیا می‌گویند دیشب کیلیان امباپه آخرین شب اروپایی خود با پیراهن پی اس جی را در پارک دو پرنس تجربه کرد. او هنوز یک بازی برابر تولوز در این ورزشگاه پیش رو دارد تا با هواداران وداع کند. فصل بعد او قرار است پیراهن رئال را بپوشد.

در حالی که هنوز خود امباپه چیزی را رسما اعلام نکرده، مارسل دسایی به او توصیه کرد راهی فوتبال عربستان شود.

ستاره سابق مارسی، میلان و چلسی به بی این اسپورتس گفت: «قبلا هم این را گفته‌ام. من جای امباپه باشم به قاره‌ای دیگر می‌روم. در مورد کیلیان مطمئن نیستم رئال باشگاه مناسبی برایش باشد. وینیسیوس در سمت چپ عالی است و رئال بلینگام باکیفیت را هم دارد که بسیار درخشیده است. کیلیان در این رئال مادرید شماره یک نخواهد بود.»

دسایی ادامه داد: «کیلیان هنوز رسما چیزی اعلام نکرده و شاید می‌خواهد مثل یک سوپراستار همه را با اعلام تصمیمش سورپرایز کند. من باشم یک سال به فوتبال عربستان می‌روم و 350 میلیون یورو به جیب می‌زنم. سال بعد یعنی در سال جام جهانی نیز به فوتبال اروپا برمی‌گردم.»

دیگر خبرها

  • آیت الله رمضانی: علمای مسلمان باید صلح عادلانه را در جهان اسلام تبیین کنند
  • حسن خجسته : به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • برادر همسر رهبر انقلاب: به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • جای امباپه باشم، عربستان را به رئال ترجیح می‌دهم!
  • انتظار اوسمار ویه‌را از کاپیتانهای پرسپولیس
  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران