Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:38:43 GMT

تمام نقاط قوت اولسان هیوندای

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۲۵۷

تمام نقاط قوت اولسان هیوندای

تیم پرسپولیس ظهر روز شنبه در یکی از حساس ترین رقابت های تاریخ خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اولسان هیوندای از کشور کره جنوبی میرود.

به گزارش"ورزش سه" از روزی که تیم کره ای در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر ویسل کوبه ژاپن به برتری رسید نام این تیم به کرات در رسانه ها و فضای مجازی شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که در کی لیگ و جام حذفی کره به مقام نایب قهرمانی رسیده و در سال 2012 نیز به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.


در این یادداشت به تحلیل تیم اولسان هیوندای در مقایسه با تیم پرسپولیس میپردازیم.


کلین شیت


تیم اولسان هیوندای در نه دیدار گذشته خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان فقط در سه دیدار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است.


این تیم  در این فصل شش گل دریافت کرده است و هیچ کدام از حریفان گذشته موفق نشدند به این تیم بیشتر از یک گل بزنند. در سمت مقابل حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس با توجه به این که در دو دیدار اول این تیم را همراهی نمیکرد در ثبت کلین شیت از دروازه بان اولسان موفق تر نشان داده است.پرسپولیس در این رقابت ها شش گل دریافت کرده است و در دیدار مقابل الدحیل و الشارجه نیز دو بار دروازه اش باز شده که در هر دو دیدار پرسپولیس موفق به برد نشده است.


 اولسان در این فصل چهار بار از حریفان عقب افتاده و موفق  به جبران نتیجه شده است تا نشان دهند با عقب افتادن از حریف کمتر فرصت ضد حمله را به حریفان میدهند.پرسپولیس نیز سه بار از حریفان عقب افتاده که فقط  در یک دیدار موفق به جبران نتیجه شده است. اولسان  روی شوت دریافتی با عمق کم و روی زمین ضعف نشان داده و پرسپولیس با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان شوتزنی مثل نورالهی؛ نعمتی؛ سرلک و کامیابی نیا میتواند دروازه این تیم را باز کند.دروازه بان اولسان روی مهار از لک موفق تر بوده ولی لک روی درصد مهار و خروج  ها از جو سو هیوک موفق تر بوده است.

 


مدافعان میانی


در مقایسه  مدافعان  میانی دو تیم؛ در دقت پاس کنعانی زادگان ، در دفع توپ و نبردهای هوایی سید جلال و در قطع توپ دیو بولتیس مدافع میانی اولسان از مدافعان پرسپولیس آمار بهتری داشته است. تیم اولسان روی ارسال از جناحین نیز دچار ضعف است و  نشان داده از سمت چپ این تیم میشود بیشتر نفوذ کرد و با  ارسال بین مدافعان این تیم میتوان به دروازه این تیم ضربه زد.

 

 


مدافعان کناری


در مقایسه مدافعان کناری دو تیم در آیتم دقت پاس شیری و پارک جو هو مدافع چپ اولسان، آیتم پاس کلیدی سعید آقایی، آیتم  تکل آقایی و دو جو جئونگ، آیتم قطع توپ شیری و  در پاس گل آقایی بهترین آمار را داشته است.

 

 


نیروی تهاجمی


تیم اولسان هیوندای در این فصل از لیگ قهرمانان تا رسیدن به دیدار نهایی 21 گل به ثمر رسانده است تا نشان دهد از خط حمله قدرتمندی برخوردار است. در مقابل پرسپولیس 12گل در این رقابت ها  وارد دروازه حریفان کرده است.


تیم کره ای تیمی فوتبال مالکانه و با تعداد پاس های بسیار و دقت پاس بالا است که فوتبال خود را به حریف دیکته میکند و حریف را به عقب نشانده و حملات را از زمین خود طراحی مینماید و توانایی کنترل و گردش توپ را به خوبی نشان داده اند.بهترین رکورد این تیم در آمار پاس با 670پاس در مقابل تیم توکیو ژاپن  بود و بهترین آمار دقت پاس این تیم در مقابل پرث گلوری استرالیا با دقت پاس 90% به ثبت رسیده است.اما  اولسان این توانایی را هم از خود نشان داده که با جلو افتادن از حریفان توپ را به آن ها  داده و  با تجمع در زمین خود  فضاها  را به روی  آن ها میبندند.


آن ها فقط در یک دیدار مالکیت را در اختیار نداشته و آن هم در دیدار یک چهارم نهایی مقابل تیم بجینگ چین بود که با برتری دو بر صفر مقابل  این تیم به رختکن رفت و در پایان  موفق به حفظ نتیجه شد. پس  اولسان در زمان جلو بودن  نتیجه از حریفان هم در کنترل توپ و هم در بستن فضاها توانا نشان داده است.


اما  پرسپولیس با فشار گذاشتن روی خط دفاع تیم اولسان هیوندای؛ میتواند  روی اشتباهات  آن ها برای ایجاد حملات سریع حساب باز کند.تیم اولسان در ضربات ایستگاهی نیز تیمی خطرناک است که مدافعان و مهاجمان سر زن در اختیار دارد. بهترین آمار تیم پرسپولیس در پاس و مالکیت توپ با 635 پاس و مالکیت64%   در مقابل الدحیل است که این تیم موفق به پیروزی نشد و در آمار دقت پاس با دقت پاس 87% در مقابل پاختاکور ده نفره بوده است.


مقایسه کمربند میانی


در مقایسه هافبک های میانی دو تیم در آیتم دقت پاس،قطع توپ و تکل کامیابی نیا آمار موفقی نسبت به بازیکنان اولسان داشته است ولی در شوت، گل و پاس گل بیت گرام یون؛جین هو شین و وون دو جائه از نورالهی؛ سرلک و کامیابی نیا موفق تر بوده اند.

 

 

 


بازیکنان هجومی


در مقایسه بازیکنان هجومی دو تیم در شوت؛ پاس کلیدی و دریبل بشار رسن آمار بهتری  از بازیکن روبرو خود در تیم اولسان داشته داشته ولی در دقت پاس میونگ جین کو از بشار موفق تربوده است.

 


بازیکنان کناری


در مقایسه بازیکنان کناری دو تیم در شوت این سونگ کیم از نعمتی بهتر بوده ولی در دریبل، تکل و قطع توپ نعمتی موفق تر عمل کرده است.نعمتی در این رقابت ها در پست دفاع راست نیز برای پرسپولیس به میدان رفته است.

 


جنگنده تا آخرین دقایق


تیم اولسان تیمی جنگنده نشان داده است که از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح خوبی به سر میبرد  و با توجه به دور بودن پرسپولیس از شرایط بازی رسمی این مسئله کمی نگران کننده به نظر میرسد.تا آخرین دقیقه بازی نباید این حریف را دست کم گرفت و یا در صورت جلو بودن از این تیم نباید همه چیز را تمام شده تصور کرد.تیم اولسان در این رقابت ها ده گل را از دقیقه 80 به بعد به ثمر رسانده است.این تیم در این فصل لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده است امیدواریم که اولین شکست این تیم در دیدار فینال رقم بخورد.


امیر فروزش

کره جنوبی اولسان هیوندای پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی اولسان هیوندای پرسپولیس تهران تیم اولسان هیوندای رقابت ها تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان نشان داده دو تیم دقت پاس تر بوده قطع توپ موفق تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد