Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:21:05 GMT

امام جمعه مرودشت: آیین شب یلدا مجازی برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۴۰۲

امام جمعه مرودشت: آیین شب یلدا مجازی برگزار شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های نماز جمعه ۲۸ آذرماه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، ابراز کرد: پرستاری محقق نخواهد شد، مگر با صبر و آرامش و امروز افتخار ما این است که هر بیماری در جوار پرستار حقیقی به سر می‌برد و امبد به بهبود بیماری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه مرودشت از مدافعان سلامت و پرستاران باعنوان جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا یاد کرد و اظهار داشت: حضور در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و معالجه و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا جهاد در راه خداست.

وی در ادامه به پویش نسیم بهاری در شهرستان مرودشت اشاره کرد و اظهار کرد: این پویش با هدف کمک به کادر درمان و رفع نیازها وکمبودهای بیمارستان شهید مطهری برای فراهم‌کردن کپسول‌های اکسیژن تدارک دیده شده است که نیکوکاران این شهرستان بانی خیر شدند و دستگاه‌های بسیاری تهیه شد.

آقائی با اشاره به  دیدار دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با مقام معظم رهبری گفت: شهید سلیمانی بزرگ‌مردی بود که وجودش تاریخ‌ساز و رفتنش برای امت اسلام سرنوشت‌ساز بود و قطعا تمام تحولات عالم از زمان رفتن این انسان وارسته سرعت دیگری به خود گرفت که به برهم‌خوردن معادلات دشمنان نظام انجامید.

امام جمعه مرودشت بیان کرد:در شرایط فعلی که تحریم‌های ظالمانه آسیب‌های بسیاری به مردم وارد کرده، گرچه رفع تحریم ها در دست دشمنان است، مهار وخنثی‌سازی آنها دست خود ماست.

وی افزود: عقل ایجاب می‌کند که گرهی که به دست خود ما باز می‌شود، با زبان خواهش و تمنا از دشمنان، گشوده نشود؛ از همین رو اولویت باید در این باشد که تمام توان خود را به‌کار گیریم تا تحریم ها را بی اثر کنیم زیرا کشور بسیار غنی است و هرکجا که بنا گذاشتیم نیازهای خودمان را از داخل برطرف کنیم ،به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده ایم.

آقائی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت احداث پایانه مسافربری در دومین شهر بزرگ استان فارس اشاره کرد و گفت: زیبنده شهری همچون مرودشت نیست که همسر وفرزندان ما نیمه‌های شب درکنار جاده و اتوبان از اتوبوس پیاده شوند؛ از همین رو امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی مسئولان و همکاری شهرداری پایانه مسافربری این شهر در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری رسد.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است. 

برچسب‌ها مرودشت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شب یلدا یلدای متفاوت فارس پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرودشت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شب یلدا یلدای متفاوت فارس مرودشت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شب یلدا یلدای متفاوت فارس اخبار کنکور جمعه مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سنج و دمام از جمله آلاتی است که در جنوب کشور برای اعلام عزا استفاده می‌شود.

در شهر بندرعباس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام این آئین سنتی توسط جوانان مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار شد.

کد خبر 6096574

دیگر خبرها

  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا