Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به گرفتار شدن تعدادی از شهروندان در کوه صفه اظهار کرد: این حادثه ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه امروز صبح ۲۸ آذر به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه اکیپ امداد و نجات کوهستان و ارتفاع سازمان آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۲ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: این چهار نفر که شامل دو دختر و دو پسر بوده‌اند در منطقه قلعه شاهدژ گرفتار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای نجات این افراد بیش از پنج ساعت عملیات سخت در ارتفاعات و شرایط نامناسب آب و هوا و مه‌آلود انجام شده افزود: شهروندان باید در شرایط نامناسب آب و هوایی از مسیر سنگفرش استفاده کنند و از کوهنوردی در مسیرهای غیر مجاز بپرهیزند.

کد خبر 573634 برچسب‌ها استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی