Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آخرین اخبار از وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وام لوازم خانگی، توضیحاتی داد.
محمود مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آخرین اخبار از وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری در دو مرحله برای فرزندان آن‌ها درنظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در مرحله اول به هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج 20 میلیون تومانی داده شد، افزود: در مرحله دوم که ثبت نام آغاز شد مجدد برای هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام 25 میلیون تومانی کمک هزینه ازدواج در نظر گرفته شد که این احتمال وجود دارد که هفته بعد وام این افراد واریز شود.
مرتضایی فرد درباره نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، گفت: ثبت نام وام از طریق سایت بوده و این وام براساس اولویت بندی که بین بازنشستگان صورت می‌گیرد اختصاص پیدا می‌کند و بازنشستگانی که دریافتی کمتری نسبت به سایر بازنشستگان دارند در اولویت قرار دارند.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: می‌خواهیم هر فصل این تسهیلات را برای فرزندان بازنشستگان کشوری در نظر بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نوه بازنشستگان کشوری وام ازدواج تعلق می‌گیرد، بیان کرد: به افرادی که تحت تکفل پدر بزرگشان از لحاظ قانونی باشند این وام اختصاص پیدا می‌کند و با داشتن مدارک لازم که نشان فرد تحت تکفل پدر بزرگ بازنشسته خود است می‌توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند.
آخرین اخبار از اعطای وام لوازم خانگی به بازنشستگان کشوری
مرتضایی فرد درباره آخرین وضعیت وام لوازم خانگی به بازنشستگان کشوری، بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که بازنشستگان استقبال خوبی از آن داشتند اعطای وام لوازم خانگی بود که طی تفاهم با «گروه صنعتی انتخاب» این وام به بازنشستگان اختصاص یافت.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازنشستگان استقبال خوبی از این طرح داشتند، گفت: بیش از 500 میلیارد تومان تسهیلات داده شده است که نیازی به هیچ ضمانتی نداشت و بازپرداخت آن 5 ساله و سود آن 10 درصد بود. همچنین اقساط این وام بعد از تحویل لوازم خانگی از حقوق بازنشستگان کسر شد.
وی خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده گروه انتخاب قرعه کشی‌ای خواهد داشت و 40 نفر از بازنشستگانی که در این مدت این وام را دریافت کردند در قرعه انتخاب می‌شوند و سایر اقساطشان بخشیده خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری وام ازدواج فرزندان بازنشستگان فرزندان بازنشستگان کشوری وام لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری