Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:49:34 GMT

کارخانه سیمان الماس خلخال تعیین تکلیف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۵۶۷

کارخانه سیمان الماس خلخال تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خلخال اظهار کرد: کارخانه سیمان خلخال پس از چندین سال بلاتکلیفی به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی همچنین در بازدید از گلخانه‌های خلخال افزود: با توجه به اقلیم خلخال و آب هوای سرد و کوهستانی این شهرستان اشتغال گلخانه‌ای توسعه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: ۲۲ واحد در شهرستان خلخال فعال و بیش از ۶۰ پرونده تاسیس گلخانه نیز در دستور کار جهاد کشاورزی استان و شهرستان خلخال بوده که اختلاف از سطح دریا و نیروهای توانمند انسانی در شهرستان می‌تواند قابلیت تبدیل شدن به بخش مهم اشتغال گلخانه‌ای در خلخال کلید بزند.

وی تصریح کرد: یک شهرک گلخانه‌ای در شهرستان خلخال مصوب و امسال نیز اعتبار لازم اختصاص یافته که در یک برنامه زمان‌بندی شده و تدوینی با حمایت‌ها و پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در کمیسیون اقتصادی قطعا این شهرک گلخانه‌ای نیز با موفقیت آغاز به کار خواهد کرد.

بهنامجو در بازدید از پروژه بام خلخال در ارتفاعات شهرک مسکن مهر خلخال نیز گفت: پروژه گردشگری و مجتمع رفاهی بام خلخال به پایان فاز اول خود نزدیک است و اقدامات خوبی از سوی سرمایه گذار این بخش در جهت نگاه بومی به گردشگری شده و قطعا در سال‌های آینده با توسعه گردشگری این مجموعه نیز اشتغال‌زا خواهد بود.

وی در بازدید از واحد تولید فرش دستباف برادران شاد خلخال اظهار داشت:  با حمایت میراث فرهنگی استان در جهت حمایت از این سرمایه گذار برای رونق تولید فرش سنتی و دستباف، نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرستان خلخال در اختیار این سرمایه گذار قرار داده شده است.

طرح شهید سلیمانی در خلخال به خوبی انجام شده است

استاندار اردبیل گفت: شهرستان خلخال جایگاه ویژه‌ای در اجرای  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی دارد و ۹۰ درصد مردم شهر خلخال با رعایت خوب پروتکل‌ها قدم‌های مناسبی در کاهش شیوع بیماری منحوس کرونا برداشته‌اند.

استاندار ا ردبیل با قدردانی از بسیج شهرستان خلخال گفت: طبق آمارهای موجود در سپاه شهرستان، آموزش‌های اجرا شده نقش مهمی در موفقیت طرح شهید سلیمانی در خلخال داشته است.

بهنام‌جو گفت: هر زمانی‌که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده،  بیماری کاهش یافته و در غیر این‌صورت بعد از 15 روز شاهد گرفتاری عزیزان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هستیم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر بهنام جو استاندار اردبیل خلخال سیمان خلخال گردشگری خلخال شهرستان خلخال گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس