Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقایسه دستمزد کارگران ساختمانی در نیمه نخست ۹۹ نشان می دهد دستمزد این کارگران در این دوره از ۴۰.۵ درصد تا ۶۴.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مقایسه‌ی متوسط قیمت تمامی 109قلم مورد آمارگیری نیمه اول سال نسبت به دوره‌ی قبل، نشان می‌دهد که دستمزد «بنای نماچین درجه‌ی یک» با49.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «راننده‌ی ماشین‌های لوله‌گذار- سایدبوم» با 5.9درصد دارای کمترین افزایش بوده‌اند.

طرح آمارگیری از دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی از سال 1365به ‌صورت شش‌ماهه در سطح استـان تهران توسط مرکز آمار ایران اجرا می‌شود. در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به دستمزد ساعتی نیرو‌های انسانی شاغل در طرح‏های عمرانی (109مورد)، با ارسال پرسشنامه‌ها‌ی مربوط از طریق رایانامه به پیمانکاری‏ های مجری طرح‏های عمرانی در استان تهران، جمع‌آوری می‏شود. آمارهای مربوط به نیمه‌ی اول سال 1399به‌صورت زیر است:

مقایسه‌ی متوسط قیمت تمامی 109قلم مورد آمارگیری این دوره نسبت به دوره‌ی قبل، نشان می‌دهد که «بنای نماچین درجه‌ی یک» با49.7درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «راننده‌ی ماشین‌های لوله‌گذار- سایدبوم» با 5.9درصد دارای کمترین افزایش بوده‌اند. مقایسه‌ با دوره‌ی مشابه سال قبل نیز نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش متوسط قیمت مربوط به «کابل‌کش درجه‌ی یک فشار قوی» با 65.9 درصد و کمترین افزایش قیمت مربوط به «راننده‌ی ماشین‌های لوله‌گذار- سایدبوم» با 24.1درصد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران اخبار کارگران نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت وزیران در جلسه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به پیشنهاد شماره ۱۷۸۴۵۵ مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ وزارت کشور، کارگرانی که در ساخت مساجد و حسینیه‌ها، امکان فرهنگی، سینماها و… فعالیت دارند از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

گفتنی است کارگران فعال در ساخت و ساز فضاهای تجاری مشمول این معافیت نمی‌شوند.

جزئیات بیشتر را از اینجا بخوانید.

کد خبر 6087346

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد