Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-09@00:30:21 GMT

روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۷۹۲

روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: حضرت زینب (س) الگو و اسوه کاملی برای پرستاران است و امروز پرستاران با الگوگیری از پرستار دشت کربلا در حال خدمت‌دهی به بیماران هستند.
 
وی تصریح کرد: ماه‌ها است پرستاران شبانه‌روز درگیر بیماری کرونا هستند که لازم است قدردان این عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 امام جمعه اراک روز پرستار را فرصت خوبی برای قدردانی از این عزیزان دانست و ادامه داد: لازم است مردم در شب یلدا با پرهیز از دور همنشینی به مهار کرونا کمک کرده و بیش از این بر خستگی‌های کادر درمان نیفزایند.
 
دری نجف آبادی با اشاره به وضیت نارنجی استان مرکزی بیان کرد: با مشارکت مردم و جدی گرفتم محدودیت‌ها وضعیت استان از قرمز به نارنجی تبدیل شده  وتعداد فوت شدگان از  ۱۸ به 4 نفر کاهش یافته که در صورت تداوم همکاری مردم می توان شاهد مهار این بیماری بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم دست‌گیری از افراد ضعیف در این ایام تاکید کرد و گفت: با مشارکت مردم ۲۱۷ هزار بسته در اختیار اقشار نیازمند قرار گرفته و هفته گذشته نیز 15 هزار بسته توزیع شد که باید توزیع این بسته‌ها تداوم داشته باشد.
 
 امام جمعه اراک اظهار کرد: دشمنان گمان می‌کنند با ترور دانشمندان هسته‌ای  می‌توانند عزت و اقتدار ایران را هدف قرار داده و از اتحاد ملت بکاهند، اما هیچگاه به این هدف خود نخواهند رسید.
 
دری افزود: کسانی که ساز مذاکره سر می‌دهند باید بدانند به فرمایش مقام معظم رهبری  باید برای بی اثر کردن تحریم‌ها تلاش شود و با همت  از وابستگی به دشمن کاست.
 
وی همچنین با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: ملت مسلمان جهان هیچگاه خدمات بزرگ این بزرگمرد را از یاد نخواهند برد.
 
 اشاره به روز پژوهش از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد

وزیر صمت گفت:جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، عباس علی‌آبادی عصر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح خوبی مبنی بر کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر استان مرکزی در استان ایجاد شده که در این طرح مردم فرصت پیدا می‌کنند در کنار صنعتگران، در طرح‌های سود ده ملی فرصت حضور داشته باشند و اگر این فرایند رخ دهد کشور به سمت شرایط مطلوب‌تر خواهد رفت.

وی افزود: در این کنسرسیوم مردم می‌توانند با سرمایه‌های خرد در صندوق‌های پروژه مشارکت کنند و این فرصت خوبی است که کشور را به سمت شرایط مطلوب سوق می‌دهد.

وزیر صمت گفت: جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

علی آبادی تصریح کرد: تلاش بر این است که برای اجرای طرح‌های بزرگ ملی صندوق‌های پروژه نیز در این کنسرسیوم ایجاد شود که مردم بتوانند با سرمایه‌های خرد در این صندوق‌ها مشارکت کنند، دولت نیز تضمین کافی برای منفعت بیشتر از تورم را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کنسرسیوم از امروز در استان کلید خورده و این صندوق در این کنسرسیوم پیش بینی می‌شود، این کنسرسیوم فعلاً ویژه استان مرکزی است اما در سطح کشور نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 751587

دیگر خبرها

  • بحران کمبود پرستار در کانادا
  • مرکز پرستاری همپای سلامت در تهران را بشناسید
  • وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • فرصت حج برای غزه
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم