Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:26:05 GMT

خوردبین: آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۸۸۸

خوردبین: آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است

محمود خوردبین روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، درباره دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی خواهد داشت. تیم کره‌ای در بازی با تیم ژاپنی کیفیت خود را نشان داد اما پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر ایران است و از تیمی نمی‌ترسد.

وی ادامه داد: پرسپولیس وضعیت و شرایط خوبی برای این بازی دارد، البته لغو دو بازی آخر کار را سخت کرده اما من به پرسپولیس و بازیکنان و کادر فنی آن ایمان دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا یک قهرمانی به پرسپولیس بدهکار است. ما 2 ، 3 سال پیش به فینال رسیدیم اما از کسب قهرمانی جا ماندیم. حالا وقت آن است پرسپولیس با این عنوان در آسیا برسد و اولین تیم ایرانی باشد که به قهرمانی در لیگ قهرمانان می رسد.

خوردبین درباره شرایط پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس نسبت به دوره گروهی و حذفی اول، چهار بازیکن را ندارد و این یعنی کار مشکل است. ضمن اینکه از این چهار بازیکن، سه بازیکن در خط هجومی و حمله تیم بودند، این کار را کمی برای ما سخت تر می کند.

وی عنوان کرد: مهدی عبدی و آرمان رمضانی می‌توانند برای پرسپولیس مفید باشند. باید به این دو بازیکن جوان و بقیه بازیکنان روحیه بدهیم تا آنها با همه توان خود مقابل اولسان به زمین بروند. مطمئن هستم همه بازیکنان با جان و دل به زمین می روند تا قهرمان آسیا شوند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سالهای گذشته بارها ثابت کرده که از تیم بازی های بزرگ است. خیلی وقت ها شده بود که همه از شرایط و نتیجه پرسپولیس ناامید بودند اما پرسپولیس حریف خود را شکست داده، حالا هم مطمئن هستم که در بازی با اولسان اتفاقات خوبی رخ می دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از فردا(شنبه) ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف  اولسان هیوندای کره‌جنوبی خواهد رفت.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پرسپولیس محمود خوردبین پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پرسپولیس محمود خوردبین لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پرسپولیس محمود خوردبین اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۹۵ - ۸۵ حریف قدرتمند خود را شکست داده و سری را به بازی سوم بکشد.

با شروع بازی شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و با درخشش سالار منجی و محمد یوسف‌وند، کوارتر نخست را ۲۳-۲۲ بردند، اما در ادامه این تیم الریاضی لبنان بود که با درخشش علی منصور و کیکانوویچ ۱۸-۲۳ کوارتر دوم را برنده شد تا نیمه نخست را ۴۱ - ۴۵ با پیروزی به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم، شهرداری گرگان عملکرد بهتری در دفاع داشت و موفق شد کوارتر سوم را ۲۶-۲۲ برده و بازی را در پایان این کوارتر، به تساوی ۶۷ - ۶۷ بکشد. در کوارتر سوم نیز عملکرد خوب دفاعی شهرداری با درخشش ویل چری در حمله همراه بود تا شاگردان هاشمی ۲۸-۱۸ کوارتر چهارم را برده و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف برنده بازی شوند.

بازی نخست این دو تیم در سری فینال نیز یک هفته قبل به میزبانی تیم الریاضی در لبنان برگزار شد که آن‌ها با نتیجه ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان را شکست داده بودند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی دست یابد، پیروز سری شده و عنوان قهرمانی را ازآن خود خواهد کرد. به این ترتیب هر یک از دو تیم بازی سوم را ببرند، قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی