Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصیریان، بهروز رضوی، علیرضا افتخاری به "کتاب‌باز" و "دورهمی" مهران مدیری می‌روند و کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری در برنامه "شوتبال" حاضر می‌شوند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران در کنارِ حضور در برنامه‌های یلدایی شبکه‌های سراسری مثل بازیگرانِ ویژه برنامه "دستپخت" شبکه یک، "ایرانیش" شبکه دو، "زوجی نو" و "عطسه" شبکه سه، "انار" شبکه پنج، در شبکه نسیم بازیگرانی مثل علی نصیریان و بهروز رضوی و علیرضا افتخاری در برنامه‌هایی همچون "کتاب باز" و "دورهمی" حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همزمان با شبِ یلدا، سریالی به نام "ساختمان شماره 99"در رادیو نمایش آغاز می‌شود.

جزئیات حضور بازیگران و آغاز سریال رادیویی شبِ یلدا:

یلدای رنگارنگ شبکه نسیم با حضور بازیگران

در آستانه فصل سرما، شبکه نسیم با تدارک ویژه، گرما بخش خانه‌ها خواهد شد.بر این اساس با پخش ویژه برنامه کودک‌شو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در این شب، نمایی جذاب و هیجان‌انگیز را به نگاه مخاطبان در خانه هدیه خواهد داد.

کودک‌شو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسر محترم، رضا شفیعی‌جم و....ساعاتی دلنشین را به همراه بخش‌های جذاب برای ساعت23 جهت پخش آماده کرده است.

دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت 21:30 با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می‌شود.

شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت 20 به آنتن نشاط و هیجان خواهد بخشید.

ساعت  19 کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار  و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت‌ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم می‌زند.

ویتامین‌خ در ساعت 18:30 دقایقی شیرین و نسیم آوا در ساعت 18 با پخش موسیقی‌های جذاب با دست پر به خانه‌های هموطنان می‌آیند و طبق جدول پخش شبکه نسیم با باز پخش این برنامه‌ها در روز اول زمستان، امکان استفاده بهتر و تماشای این برنامه‌ها در  دورهمی با تلویزیون فراهم خواهد آمد.

آغاز سریال طنز رادیویی همزمان با یلدا

سریال رادیویی «ساختمان شماره 99» با حال و هوای شب یلدا برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و سلامت آماده شد.

مریم تاجیک، نویسنده این مجموعه رادیویی گفت: «ساختمان شماره 99» یک سریال طنز به مناسبت شب یلدا و توأمان معضلات آپارتمان نشینی است که در هفت قسمت نوشته شده است.

وی افزود: داستان نمایش درباره مردی است که در طمع به دست آوردن کل آپارتمان به دروغ ایرادی روی ساختمان می‌گذارد تا در حال و هوای شب یلدا و درحالی که همه تدارک مراسم این شب را می‌بینند واحدهای این ساختمان را خریداری کنند.

«ساختمان شماره 99» به نویسندگی مریم تاجیک، تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی امیر زنده‌دلان، روایت شمسی صادقی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، افکتوری فاطمه حسن‌پور و هنرمندانی همچون ایوب آقاخانی، مهرداد مهماندوست، اجمد گنجی، راضیه مومیوند، بهناز بستان دوست، مونا صفی، مینا شجاع، معصومه عزیزمحمدی، شیرین سپه راد، عباس توفیقی و سعیده فرضی به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال رادیویی از روز شنبه بیست و نهم آذرماه، ساعت 6:15 صبح از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 21:45 روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.

پای فوتبالیستِ پرحاشیه به "پنج ستاره" تلویزیون نرسید!آیا مسابقه تلویزیونی‌ها برای دعوت از سلبریتی‌ها تمام می‌شود؟کارگردان قدیمی تلویزیون: به من گفته‌اند اسپانسر بیاور!/ سریال "حبیب‌بن مظاهر" منتظر بودجه

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهران مدیری تلویزیون شب یلدا شبکه نسیم رادیو نمایش رسانه ملی رادیو مهران مدیری تلویزیون شب یلدا شبکه نسیم رادیو نمایش رسانه ملی رادیو ساختمان شماره 99 شبکه نسیم برنامه ها کتاب باز شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد

مدیر شبکه رادیویی ایران در مراسم تجلیل از برنامه سازان نوروز و رمضان این شبکه اعلام کرد: برنامه «سال مبارک» که ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بوده است در بین ویژه برنامه‌های تحویل سال دیگر شبکه‌های رادیویی بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

 آذرمکان ضمن قدردانی از زحمات برنامه سازان تصریح کرد: رادیو ایران در برنامه «سال مبارک» با ۱۳ ساعت برنامه زنده طولانی‌ترین برنامه را بین شبکه‌های رادیویی تولید کرد و این در حالی است که طبق ارزیابی مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما رادیو ایران، بالاترین نمره را در معاونت صدا کسب کرد.

 وی با اشاره به سختی برنامه سازی در ماه مبارک رمضان افزود: ویژه برنامه‌های سحر و افطار این شبکه رادیویی نیز با تلاش و کوشش و همدلی برنامه سازان برنامه‌هایی قابل توجه و استاندارد ارزیابی شده است که شایسته تقدیر می‌باشد.

 مدیر رادیو ایران با اشاره به برنامه «شهر رمضان» نیز گفت برای اولین بار در ماه مبارک رمضان با همکاری و هم افزایی شهرداری تهران ویژه برنامه‌ای شاد در شب‌های رمضان در بوستان لاله تهیه شد که با استقبال مردم تهران در آن بوستان و همه شنوندگان در سراسر کشور مواجه شد.

 مهدی رستمی مدیر گروه معارف و تاریخ رادیو ایران، به تجربه برنامه سحرگاهی و ایجاد موقعیت برای مخاطبان که طرح جدیدی بود اشاره کرد و افزود: برنامه «قرار بی قراران و قرار آسمانی» هر دو با تمرکز به بندگی به روی آنتن رفت.

 وی هدف این برنامه‌ها را معرفت‌افزایی و ایجاد لحظه‌ها و خاطره‌های به یادماندنی و تاثیرگذار برای شنوندگان توصیف کرد.

 یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن، به توجه رادیو ایران به موضوع هم افزایی اشاره کرد و گفت بعد از طرح هفته‌های ایرانی در این شبکه موضوع هم افزایی در برنامه‌های شبکه پر رنگ‌تر شد.

مرضیه محمودی مدیر گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران نیزحضور ایرانیاران را در ویژه برنامه تحویل سال «سال مبارک» اقدام رسانه‌ای مناسبی دانست و افزود: گزارش‌های ایرانیاران از سراسر ایران، حضور پیشکسوتانی مثل عذرا وکیلی، فاطمه نیرومند و علیرضا جاویدنیا و میزبانی رادیو ایران از سایر شبکه‌های رادیویی سال را مبارک کرد.

 غلامحسین طالبی مدیر طرح و برنامه رادیو ایران نیز به استقبال بی نظیر از پویش «دلنامه» در راستای همدلی با کودکان و مادران غزه اشاره کرد.

 در پایان این نشست دکتر مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ایران با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از تلاش‌های برنامه سازان ویژه برنامه‌های تحویل سال و ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟