Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عبدلی افزود: این پروژه با حمایت میراث فرهنگی آذربایجان غربی در حال احداث است و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پروژه غار نمکی دست‌کند ارومیه در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۵۰ متر مربع با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در روستای بند ارومیه در حال احداث است.

عبدلی با بیان اینکه این روزها مردم زیادی در جهان برای درمان بیماری‌های خود به غارهای نمکی پناه می‌برند، افزود: غارهای نمکی خاصیت ضد باکتریایی دارند و به صورت طبیعی هوا را تصفیه می‌کنند و آلودگی را از بین می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی آذربایجان غربی با بیان اینکه نمک درمانی یکی از روش‌های درمانی جدید است که به تازگی برای برخی بیماری‌های تنفسی و پوستی رایج شده گفت: وجود دومین دریاچه شور دنیا در آذربایجان غربی باعث می‌شود از نمک این دریاچه در جذب گردشگر استفاده بهینه کنیم.

کد خبر 573643 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم