Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:41:40 GMT

شوت تماشایی برای اولین باخت تیم نکو

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۱۵۰۳

شوت تماشایی برای اولین باخت تیم نکو

هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان در ثانیه‌های پایانی جدال با فولاد با گلی دیدنی زمینه ساز پیروزی تیمش را شکل داد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان بعد از پیروزی بزرگ مقابل سپاهان، اینبار هم دیگر مدعی لیگ را با گلی دیدنی شکست داد تا دومین برد فصل خود را به شکلی شیرین و جذاب شکل دهد.

 

شاگردان مجتبی حسینی که بازی بی نقص و کم اشتباهی را مقابل فولاد به نمایش گذاشته بودند، در نهایت در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شدند با ضربه‌ای دیدنی از سوی نیما انتظاری، احسان مرادیان را تسلیم کنند و سه امتیاز شیرین این هفته را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیما انتظاری، هافبک دفاعی شوتزن نفت مسجدسلیمان که در فصل گذشته در پارس جنوبی حضور داشت، در این بازی توانست به خوبی میانه زمین را برای تیمش کنترل کند و مانع از دستیابی حریف به هدف برای نزدیک شدن به دروازه این تیم شود. او در نهایت مزد بازی بی نقص خود را با شوتی روپا و دیدنی از گوشه محوطه جریمه و غیر قابل مهار گرفت و توانست دروازه فولاد را در ثانیه پایانی باز کند و حریف را در شوک بزرگی فرو ببرد.

 

انتظاری که در فصل گذشته نیز نشان داده بود بازیکنی شوتزن و با قابلیت کیفیت قابل توجه است، اینبار توانست به خوبی از این خصوصیت خود سود برده و تیمش را به یکی از بردهای ارزش این فصل برساند. هافبک دفاعی طلایی‌پوشان در شرایطی موفق شد تیمش را به گل برتری در این بازی حساس برساند که حریف با توجه به هافبک‌های فوق العاده‌ای که در اختیار داشت، انتظار می‌رفت بتواند شرایط را برای نفت مسجدسلیمان سخت کند. این بازیکن که پیش از این در فصل گذشته نیز موردتوجه جواد نکونام قرار داشت، اکنون در ترکیب مسجدسلیمان یک شکست تلخ را در هفته ششم نصیب فولاد و جواد نکونام کرد تا رویای آنها برای دستیابی به رتبه مناسب در پایان این هفته را خراب کند.

 

هافبک میانی نفت مسجدسلیمان در بازی مقابل سپاهان دیگر مدعی این فصل نیز که با برتری شاگردان مجتبی حسینی همراه بود نیز بازی بی نقص و فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته بود و اینبار هم توانست کار را برای حریف سخت کند و تیمش را به سه امتیاز ارزشمند این هفته برساند. او با قدرت جنگندگی بالای خود در این بازی کاملا شرایط را برای حریف سخت کرد و در نهایت با تک گل سه امتیازی و دریافت یک کارت کار را به پایان رساند.

فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان جواد نکونام مربی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!