Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره  عملکرد تیم داوری دیدار ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: کمیته داوران بازی خوبی را برای این داور جوان در نظر گرفته بود و این مسابقه می‌توانست برای مرتضی منصوریان سکوی پرتاب مناسبی باشد. وی کارش را خوب شروع کرد تا اینکه در دقیقه 43 مرتکب اشتباه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آن صحنه با توجه به نوع خطا تفاوتی نداشت حرکت بیرون یا درون محوطه جریمه باشد. این خطا با دست صورت گرفت. هل دادن، گرفتن، کشیدن و هند کردن چهار خطایی هستند که با دست انجام می‌شود و اگر این خطاها سبب سلب موقعیت واضح و مسلم بازیکن حریف شود، جریمه بازیکن خطاکار فقط کارت قرمز است.

کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: داور در این صحنه با کارت زرد دادن به مدافع ذوب آهن مرتکب اشتباه بزرگی شد. به هر حال داوری کار سختی است و اگر داور در طول 90 دقیقه در 40 تصمیم یک اشتباه کند، کل کارش زیر سوال می‌رود. صحنه سختی هم نبود که منصوریان بخواهد در کارت دادن دچار اشتباه شود زیرا مشخص بود مهاجم استقلال در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته است.

عسگری درباره برخورد میلاد جهانی و احمد موسوی در دقیقه 30 گفت: آن برخورد فیزیکی در فوتبال طبیعی است و به هیچ وجه مدافع استقلال مرتکب پنالتی نشد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه استقلال رحمان رضایی ذوبآهن فوتبال فارس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا حالا به یک تهدید کاملا جدی برای بارسا در راه کسب رتبه دوم لالیگا تبدیل شده است. تیم تحت هدایت میچل امروز به زمین لاس پالماس رفته بود و در صورت پیروزی بالاتر از بارسا در جدول قرار می گرفت و به هدف خود نیز رسید. 

ابتدا میزبان به یک ضربه پنالتی دست یافت ولی گلر خیرونا توپ را مهار کرد. دیگو لوپز در دقیقه 26 توانست خیرونا را پیش بیندازد و در ادامه دووبیک خیلی زود شانس این را داشت که تیمش را 0-2 پیش بیندازد اما ستاره اوکراینی پنالتی خود را از دست داد.

همین بازیکن ولی در نیمه دوم و در دقیقه 57 پنالتی دوم خود در این بازی را گل کرد و در نهایت خیرونا میزبانش را 0-2 شکست داد.

با این برد خیرونا 71 امتیازی شد و موقتا با یک امتیاز بیشتر از بارسا در رده دوم قرار گرفت. بارسا اگر دوشنبه برابر والنسیا متوقف شود، به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم باقی خواهد ماند و در نتیجه دیدار هفته بعد با خیرونا بسیار کلیدی خواهد شد. رسیدن به رتبه دوم برای قطعی کردن سهمیه سوپرجام اهمیت فراوانی دارد. 

لازم به ذکر است که رئال مادرید با 84 امتیاز فقط 4 امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد.

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم