Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:17:28 GMT

منشا، توپ بازی را به خانه برد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۱۵۶۹

منشا، توپ بازی را به خانه برد

مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر سیرجان پس از پایان دوئل با شهر خودرو و هت‌تریکی که برای تیمش در گلزنی داشت، توپ بازی را به خانه برد.

به گزارش "ورزش سه" در دنیای حرفه‌ای  فوتبال رسم است که بازیکنی که می‌تواند در یک مسابقه هت‌تریک کند یا حتی تعداد گل بیشتری را هم به ثمر برساند، توپ بازی را به رسم یادبود با خود به خانه می‌برد و حالا امشب گادوین منشا، آقای گل لیگ بیستم که توانست با هت‌تریک گلزنی‌اش برای گل‌گهر مقابل شهر خودرو، تعداد گل‌های خود در فصل جاری را عدد 9 برساند، پس از پایان بازی، توپ را از حمید حاج ملک گرفت و راهی خانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مهاجم 31 ساله در حالی امروز توانست مقابل شهر خودرو هت‌تریک کند، که در دوران پنج ساله حضورش در فوتبال ایران هیچ‌گاه نتوانسته بود به چنین آماری در گلزنی برسد و حالا او برای سیرجانی‌ها در هر بازی، بیش از یک گل را در لیگ بیستم به ثمر رسانده و با اختلاف نسبت به رقبای خود، با 9 گل زده در صدر جدول گلزنان ایستاده است.

 

گادوین منشا گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده