Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:19:48 GMT

خانواده شهدای مدافع سلامت کردستان تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۱۶۷۹

خانواده شهدای مدافع سلامت کردستان تجلیل می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، شهدای مدافع سلامت کردستان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های ولادت حضرت زینب(س) و پویش سپاس در این جلسه با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اعلام کرد: پرستاران زیادی در این ایام کرونا جان باختند و شهید شدند و نیاز است از پرستاران و کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت تکریم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: امسال برای تکریم کادر بهداشت و درمان پویشی در سطح کشور با عنوان «پویش سپاس» راه‌اندازی شده است که براساس این پویش و به مناسبت روز پرستار از شهدای مدافع سلامت استان تجلیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه، دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت استان و تکریم از پرستاران و پزشکان در بیمارستان‌ها نیز در راستای اجرای پویش سپاس از برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان است، افزود: تبلیغات اسلامی هر ساله به همت هیئات مذهبی با اهدای گل از پرستاران بیمارستان‌ها در سالروز ولادت حضرت زینب(س) تقدیر کرده است.

 

مسوول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اضافه کرد: امسال به منظور پاسداشت تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان در قالب تخته شاسی پنج لوح تقدیر تهیه و در پنج بیمارستان استان با امضای مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برای تقدیر از مدافعان سلامت نصب خواهد شد.

 

ئالا شهسواری افزود: همچنین با خانواده شهدای مدافع سلامت استان کردستان دیدار و از آنها تجلیل می‌شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای مدافع سلامت میلاد حضرت زینب س سنندج شهدای مدافع سلامت حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان