Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی نیکبخت پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل پیکان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: از نتیجه‌ای که کسب شده خیلی خوشحال هستم. به تیم خوب پیکان خسته نباشید می‌گویم؛ آنها تیم قابل احترامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای این بازی برنامه داشتیم و به آن چیزی که می‌خواستیم هم رسیدیم.

وی ادامه داد: دو نیمه متفاوت داشتیم؛ در نیمه اول خیلی با حوصله و منطقی بازی کردیم. تیم حریف را از جلو پرس کرده و با توپ گیری درست به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم تحت تاثیر شرایط بازی تیم حریف و نتیجه قرار گرفتیم و نظم خوبی نداشتیم. از 3 گلی که زدیم دفاع کردیم و اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این برد را به تماشاگران تقدیم می‌کنیم که جای آنها بسیار خالی است. حضور آنها فشار به تیم حریف را مضاعف می‌کند و انگیزه بازیکنان ما را هم بالاتر می‌برد. دعای خیر هواداران پشت سر ما است و عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

نیکبخت در مورد عملکرد ضعیف تراکتور در نیمه دوم این مسابقه خاطرنشان کرد: چیزی که خودمان هم از آن راضی نیستیم این است که در نیمه دوم شرایط خوبی نداشتیم، اما واقعیت این است که ما زمان کمی داشتیم. در مجموع تنها 3 جلسه برای این دو بازی تمرین کردیم. در این مدت نمی‌توان تمام نکات را منتقل کرد، اما چون بازیکنان بزرگی داریم کارمان کمی راحت‌تر است اگر در نیمه دوم هم مثل نیمه اول بازی می‌کردیم قطعاً می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود شجاعی لیگ برتر فوتبال ورزشی علی نیکبخت نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟

مایکل ادواردز بزرگ‌ترین حامی محمد صلاح در لیورپول است و قصد دارد او را برای بازی در تیم آرنه اسلوت حفظ کند. 

طرفداری | با فروپاشی عجیب رابطه یورگن کلوپ و محمد صلاح، آینده وینگر مصری تحت شعاع این درگیری قرار گرفته است. 

پس از اعلام خبر تمایل لیورپول به ادامه همکاری با محمد صلاح، پل جویس، خبرنگار نزدیک به قرمزها در تایمز از علت اصلی این موضوع پرده برداشت. در حقیقت، مایکل ادواردز به شدت به وینگر مصری علاقه‌‌مند است. مدیر ورزشی سابق لیورپول که اکنون به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال گروه FSG قدرت‌مندترین فرد باشگاه است، شخصا صلاح را به خدمت گرفته بود. ریچارد هیوز، مدیر ورزشی فعلی به‌زودی مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز خواهد کرد. با وجود علاقه تیم‌های سعودی به انتقال ستاره لیورپول، صلاح در این لحظه قصدی برای خروج ندارد. سران فوتبال عربستان تا زمانی که چراغ سبزی از سوی این بازیکن دریافت نکنند، برای خرید او وارد عمل نخواهند شد. 

دیوید اورنستین در اتلتیک دقایقی پیش از علاقه لیورپول به خرید یک وینگر برای تقویت خط حمله خبر داد. مدیران لیورپول با شناسایی نقاط ضعیف تیم فعلی یورگن کلوپ که در نیم‌فصل دوم موقعیت‌های بی‌شماری را از دست داد، قصد دارند پیش از ورود آرنه اسلوت، یک گزینه تهاجمی را برای خرید مشخص کنند. محمد صلاح به عنوان بخش مهمی از افت خط آتش کلوپ در نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود. وینگر مصری پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی کشورش از فرم ایده‌آلش فاصله گرفت. با این وجود، با توجه به 17 گل و 9 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر، مدیران لیورپول از صلاح به عنوان یک ستاره نام می‌برند. به همین دلیل قطع همکاری طرفین در این لحظه ایده منطقی در نظر گرفته نمی‌شود.

با وجود افت محمد صلاح از اول ژانویه، او اعداد بزرگی در بخش تهاجمی به ثبت می‌رساند

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم