Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بیست وهشتمین روز از آذر ماه سال ۱۳۹۹ بسته ورزشی ایرنا با حال و هوای فوتبالی تقدیم شما می‌شود. از یک سو پایان هفته هفتم لیگ برتر و از یک سو فینال لیگ قهرمانان آسیا. با ما همراه باشید.

گل‌محمدی: به غیر از قهرمانی در آسیا به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به غیر از قهرمانی در آسیا به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و تنها هدف ما این است که با قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

فردوسی‌پور گزارشگر فینال آسیا شد

عادل فردوسی‌پور فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش خواهد کرد. جزییات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

سرمربی اولسان: برای قهرمانی آسیا آماده‌ایم

سرمربی اولسان درخصوص دیدار برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به بازیکنانم باور دارم و مهم نیست در چه بازی قرار داریم، آماده‌ایم و می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. اطلاعات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

خروج گل‌گهر از بحران و صعود به صدر جدول با هت‌تریک منشا

گادوین منشا زننده هر سه گل گل‌گهر مقابل شهرخودرو بود و موفق شد ضمن حفظ صدرنشینی در جدول گلزنان، تیمش را هم به صدر جدول رده‌بندی برساند. ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

توقف استقلال در فولادشهر/ صدرجدول از دست رفت

تیم فوتبال استقلال در دیدار خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد تا صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست بدهد. توضیحات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

نفت‌مسجدسلیمان برنده شهرآورد خوزستان/ناکامی فولاد در دقیقه ۹۱

تیم‌ نفت مسجدسلیمان موفق شد در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران فولاد خوزستان را با یک گل شکست دهد. جزییات تکمیلی را در اینجا تماشا کنید.

اوج‌گیری تراکتور با شجاعی در شبی که برقِ یادگار رفت

تراکتور با برد شیرین سه بر یک مقابل پیکان، به دومین پیروزی در دومین هفته‌ای که مسعود شجاعی سرمربی بود، دست یافت. ادامه خبر را با کلیک بر روی اینجا دنبال کنید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال نفت مسجد سلیمان مسعود شجاعی پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال نفت مسجد سلیمان مسعود شجاعی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال نفت مسجد سلیمان مسعود شجاعی اخبار کنکور فینال لیگ قهرمانان آسیا صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن