Web Analytics Made Easy - Statcounter

مثنوی ضمن تشریح برنامه های گرامی داشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: پویش گسترده «خدمت مومنانه» برابر با دستورالعمل ها و «پویش عهد با سردار دلها» متناسب با قشرهای خاص مثل دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «وحید مثنوی» امروز (۲۸ آذر) در گفت و گو با خبرنگاران در زمینه ستاد بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار کرد: امسال نخستین سال عروج این شهید والامقام، سردار مهربانی و سرباز ولایی است و در این رابطه تدارک دیده ایم که بتوانیم حق مطلب را در شان و شخصیت این شهید بزرگوار و همرزمان ایشان ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه تدون مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشست های مختلفی با نهادها، دستگاه های و متولیان برنامه های بزرگداشت ستاد اقشار مختلف بسیج برگزار شده و در نشست های ستادی و برنامه ریزی دستگاه های مختلف تشکیل شده است.

 

وی راه اندازی پویش گسترده «خدمت مومنانه» به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برابر با دستورالعمل های که برای مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه و  راه اندازی «پویش عهد با سردار دلها» متناسب با قشرهای خاص مثل دانش آموزان که توسط بسیج دانش آموزی برنامه ریزی و اجرا می شود را از جمله برنامه های سالروز شهادت سردار دلها دانست.


مثنوی ادامه داد: ایجاد فضای تبلیغاتی و فرهنگی یکی دیگر از برنامه هایی است که در سطح شهر با ارایه محصولات رسانه ای ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان تدارک دیده شده است.


مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه اندازی هشتگ های اختصاصی در فضای مجازی با شعارهای محوری «ما ملت امام حسین ایم» و «ایجاد پیوند شهادت سردار دلها با حماسه عاشورا و تقویت روحیه استکبار ستیزی» که این مناسبت با دهه بصیرت تقارن داشته و متناسب با این دهه برنامه هایی تدارک دیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه  هشتگ های دیگری مانند «من برای رهبریم یک قاسم سلیمانی ام» پیش بینی شده، اضافه کرد: با توجه به اینکه ما در ایام کرونایی به سر می بریم و بحث اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار دارد، در زمینه مبارزه با کرونا هشتگ «من ماسک می زنم» و «در خانه بمانیم» و «هر خانه یک پایگاه سلامت» نیز توسط فعالان فضای مجازی منتشر خواهد شد.



مثنوی به برگزاری «مسابقه و وصیت نامه مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در فضای مجازی و فضای حقیقی اشاره کرد و یادآور شد: این مسابقه کتاب خوانی با مشارکت سازمان فضای مجازی سپاه فتح، معاونت فرهنگی و چند دستگاه  فرهنگی استان برگزار می شود.



مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مسابقات « نقاشی و شب شعر مقاومت» که توسط سازمان بسیج هنرمندان برنامه ریزی شده را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: مسابقات و شعرهای ادبیات داستانی با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: تولید نماهنگ ها، موسیقی ها، انیمیشن ها و موشن گرافی هایی با محوریت شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط معاونت فرهنگی و مرکز آفرینش های هنری بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی خواهد شد.


مثنوی پویش «نذر خون» به نیابت از سردار دلها توسط همه اقشار بسیج را از دیگر برنامه دانست و خاطرنشان کرد: بازدید از خانواده شهدا و جانبازان و تکریم آنها به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهایی که وضعیت قرمز ندارند با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

 

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به نواختن «زنگ مقاومت» در سامانه شاد آموزش و پرورش توسط سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های خوبی که در این مدت تداوم طرح حاج قاسم سلیمانی است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام بوده و تداوم و تقویت خواهد شد.


وی تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت و پزشکان جبهه سلامت را از دیگر برنامه های نخستین سالگرد شهادت این شهید والامقام دانست و گفت: تهیه و امضای تومار برای انزجار و انتقام سخت از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین برگزاری یادواره ها شهدا و تجلیل از جانبازان و شهدای مدافع حرم و مدافعان سلامت را به صورت نمادین در فضای مجازی با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده خواهیم داشت.



مثنوی از تغییر نام یکی از بلوارهای هر یک از شهرستان های استان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در شهرستان هایی که ظرفیت ایجاد یادمان فاخر برای تدوین مکتب حاج قاسم یا تمثال ایشان را دارند، رایزنی هایی صورت می گیرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت بسیج هنرمندان شهدا مقاومت شب شعر خبرگزاری شبستان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فضای مجازی سردار دلها راه اندازی برنامه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود