Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@22:00:13 GMT

پیروزی خارج از خانه مس رفسنجان مقابل نساجی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۲۴۴۵

پیروزی خارج از خانه مس رفسنجان مقابل نساجی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، نساجی قائمشهر نماینده مازندران در روزی که به تیمی بی آزار بدل شده بود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تیم تازه وارد مس رفسنجان با یک گل باخت.

 

 

 

تک گل این بازی را محمد قاضی مهاجم فصل گذشته نساجی در دقیقه ۴۵ با ضربه سر زیبایی بر روی سانتر ارسالی از جناح چپ این تیم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خط دفاعی نساجی باز هم ضعف خود را در ارسال سانتر‌های بلند از کناره‌ها نشان داد تا تیم رفسنجانی به اولین گل و اولین برد بیرون از خانه خود در لیگ برتر دست یابد.

 

شاگردان محمود فاضلی در بازی با سپاهان اصفهان هم دو بار بر روی سانتر ارسالی از جناح چپ خود گل خوردند.

 

نساجی در بازی با مس، فرصت نزدیک شدن به دروازه حریف را نداشت و ۴ بار با شوت‌های از پشت محوطه جریمه بخت خود را برای گلزنی آزمایش کرد که تنها شوت دقیقه ۴۴ میلاد کمندانی در چارچوب بود.

 

بهترین فرصت گلزنی نساجی در دقیقه ۹۱ از روی یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه برای این تیم به دست آمد که شوت حسن نجفی، تیرک عمودی دروازه مس را به لرزه درآورد.

 

نساجی بعد از ۷ بازی در خانه باخت تا نبرد اندیشه‌های محمود فاضلی و محمد ربیعی مربیان نساجی و مس که هر دو برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه می‌کنند به سود شاگردان محمد ربیعی خاتمه یابد.

 

نساجی در پایان روز نخست هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور ایستاده است.

 

مس رفسنجان هم با ۷ بازی، ۸ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول صعود کرد.

 

حالا تیم نساجی باید دو باخت به سپاهان اصفهان و مس رفسنجان را فراموش کند و تمام تمرکز خود را به بازی عقب مانده هفته پنجمش با پرسپولیس تهران که پنجم دی ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، معطوف کند.

 

انگیزه بالای شاگردان محمود فاضلی در مصاف با سرخپوشان پایتخت که این روز‌ها در تدارک برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند می‌تواند گره گشای آن‌ها برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نساجی مازندران مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین شکست گل‌گهر در لیگ برتر مقابل هوادار و در ورزشگاه دستگردی رقم خورد؛ جایی که برای اولین مرتبه شاهد فوران خشم سرمربی همیشه آرام گل‌گهر بودیم و مارینوس اوزونیدیس به شدت نسبت به اتفاقاتی که در جریان مسابقه تیمش مقابل هوادار و همینطور چند مسابقه دیگر در طول فصل رخ داده بود، اعتراض کرد.

البته این مسابقه و حواشی آن تنها انگیزه بازیکنان گل‌گهر و کادر فنی این تیم برای پیروزی مقابل هوادار نیست. در واقع آنها در فصل جاری دو مرتبه مقابل بنفش‌پوشان تهرانی قرار گرفته‌اند که در هر دو مرتبه خودشان را مستحق پیروزی می‌دانند.

بازی رفت این دو تیم در حالی با تساوی 2 بر 2 در سیرجان خاتمه پیدا کرد که گل‌گهر تیم برتر میدان بود و اگر مهاجمین این تیم دقت بیشتری داشتند یا مدافعین منسجم‌تر عمل می‌کردند، کسب سه امتیاز اصلا دور از دسترس نبود. اتفاقات بازی برگشت هم که با جزئیات در خاطر علاقه‌مندان به فوتبال وجود دارد و هوادار که مسعود شجاعی را به جای فکری روی نیمکت خود می‌بیند، موفق شد با نتیجه یک بر صفر سرمه‌ای‌پوشان را شکست دهد.

حالا سومین مصاف فصل این دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار خواهد شد؛ جایی که روی کاغذ می‌توان شانس پیروزی را به تیم اوزونیدیس داد. آنها پس از فرصت سوزی‌های پرتعداد در لیگ برتر، حالا جام حذفی را در دسترس می‌بینند و به هیچ وجه حاضر نیستند که از این جام راحت کنار بکشند. بی‌شک اینکه یک پای مسابقه هوادار است هم به انگیزه آنها می‌افزاید.

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد