Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت:کوهنوردان گمشده در ارتفاعات اشترانکوه دورود پس از گذشت ۵ ساعت پیدا شدند. - اخبار استانها -

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به  خبر مفقود شدن پنج کوهنورد در ارتفاعات اشترانکوه لرستان اظهار داشت: عصر روز پنجشنبه در تماسی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام کردند پنج نفر در ارتفاعات اشترانکوه شهرستان دورود گرفتار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان دورود بلافاصله با هماهنگی هیئت کوهنوردی این  شهرستان با تشکیل یک تیم امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات کوهستان پس از بررسی شرایط جوی به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: تیم‌های امدادی هلال احمر و هیئت کوهنوردی  پس از پنج ساعت در شرایط جوی نامساعد و با اجرای تکنیک‌های جستجو و نجات کوهستان رد افراد گم شده را پیدا و از مسیر ارتفاعات اشترانکوه مشرف به روستای درب آستانه افراد مفقود شده را به پایین دست هدایت کردند.

نجات کوهنوردان گرفتار شده در ارتفاعات گرگان/2 کوهنورد در ارتفاع 3800 متری در برف گرفتار بودند نجات 2 کوهنورد آسیب‌دیده در عملیاتی طاقت‌فرسا + تصاویر بانوی کوهنورد مشهدی در اشترانکوه جان خود را از دست داد

وی بیان کرد: خوشبختانه  همه کوهنوردان کاملا صحیح و  سالم هستند و خوشبختانه هیچ فردی آسیب ندیده است.

رضایی گفت: از مردم شریف، علاقه‌مند و دوستدار طبیعت استان لرستان تقاضا داریم از  صعودهایی زمستانه به مناطق کوهستانی بدون هماهنگی با هیئت کوهنوردی استان پرهیز و تا سر حد امکان مجهز به تجهیزات مناسب کوهستان باشند و در صورت بروز هر گونه حوادث احتمالی به صورت 24 ساعته با تلفن مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان لرستان تماس بگیرند.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتفاعات اشترانکوه جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد