Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها از مشکل گلزنی تیم خود با وجود موقعیت های فراوان در هر مسابقه صحبت می کند. 

منچسترسیتی و ساوتهمپتون فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، از پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی راجع به استراحت دادن به کوین دی بروین در بازی مقابل ساوتهمپتون سوال شد و او پاسخ داد:

خیر، اهمیت او برای ما آنقدر زیاد است که نباید استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی قبلی ما در لیگ قهرمانان اروپا استراحت کرد و اکنون به او نیاز داریم.

درباره روحیه بازیکنان پس از تساوی مقابل وست برومویچ

روحیه تیم در روز گذشته اهمیتی ندارد، مهم روحیه خوب بازیکنان برای بازی فردا است. در مواقعی که موفق به کسب نتایج مطلوب نمی شوید، باید آرام باشید و ما سعی خواهیم کرد که بازی خوبی را به نمایش گذاشته و موفق به کسب نتیجه لازم شویم. 

از گواردیولا درباره مشکلات گلزنی منچسترسیتی با وجود موقعیت های فراوان در هر مسابقه سوال شد و او پاسخ داد:

تلاش بیشتر، تلاش بیشتر و تلاش بیشتر. اگر 25 شوت برای گلزنی کافی نیست، پس باید موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کنیم. باید تلاش کنیم، نگرش مثبتی داشته باشیم و قطعا روزی موفق به حل این مشکل خواهیم شد. باید جنگنده باشیم، بازیکنان بیشتری را در خط حمله قرار دهیم و هنگامی که بتوانیم گلزنی کرده و پیروز شویم، اعتماد به نفس تیم مجددا به حالت سابق باز می گردد. در سال اولی که قهرمان لیگ برتر شدیم، تا به اینجای فصل موفق به ثبت 40 گل شده بودیم و سال بعد از آن 36 گل و سال بعد هم 35 گل تا به اینجای کار به ثمر رسانده بودیم. در فصل جاری تا به اینجای کار موفق به ثبت 18 گل شده ایم و این نشان می دهد که در فصل های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و اکنون باید گل های بیشتری به ثمر برسانیم. در فصل قبل ما گل های بیشتری نسبت به لیورپول به ثمر رساندیم. ما گل های زیادی دریافت کرده ایم و باید گل های بیشتری به ثمر برسانیم و همه این را می دانند اما حل این مشکل فقط به یک بازیکن خاص بستگی ندارد. هر کسی می تواند گلزنی کند و این به ذهنیت و تمایل بازیکنان برای گلزنی بستگی دارد.  

از گواردیولا سوال شد که آیا بازیکن جدیدی را برای حل این مشکل به خدمت خواهند گرفت و او پاسخ داد:

قطعا نه؛ آگوئرو حضور چندانی در بازی های ما نداشته است و گابریل ژسوس با توجه به میزان دقایقی که در میدان حضور دارد، عملکرد فوق العاده‌ای داشته است، او یکی از بهترین ها است. در بازی گذشته خود 13 کرنر داشتیم و همه بازیکنان فرصت گلزنی داشتند. همانطور که مهاجمان نیز در امور دفاعی ما مشارکت دارند، مدافعان نیز باید در حملات چنین کاری را انجام دهند. مهاجمان برای گلزنی مسئولیت بیشتری دارند اما همه بازیکنان باید برای پیروزی در بازی ها مشارکت داشته باشند.

از گواردیولا راجع به اخراج اسلاون بیلیچ، سرمربی وست برومویچ سوال شد و او پاسخ داد:

این تصمیم توسط سران وست برومویچ اتخاذ شده است و من نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم. من رابطه خوبی با بیلیچ دارم اما با سم آلاردایس نیز رابطه بسیار خوبی دارم. این که فرصت دیدار و ملاقات با آن ها را داشتم، خیلی خوب بود. بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم، فقط می توانم از بیلیچ حمایت کرده و برای آلاردایس آرزوی موفقیت کنم. 

پپ گواردیولا به تمجید از ساوتهمپتون و سرمربی این تیم، رالف هازن هوتل پرداخت و گفت:

آن ها دقیقا می دانند که در مراحل، بخش ها و شرایط مختلف باید چه کاری را انجام دهند. جایگاه آن ها در جدول لیگ برتر گویای همه چیز است. وقتی تیمی پس از انجام 12 مسابقه در چنین جایگاهی قرار داشته باشد یعنی عملکرد بسیار خوبی داشته است. آن ها سرمربی فوق العاده‌ای را دارند. من کمی از هازن هوتل از دوران حضورش در آلمان شناخت دارم. او در باشگاه های زیادی حضور داشته است و سبک بازی خاصی را در لایپزیش به نمایش می گذاشت. در ساوتهمپتون، او در خط دفاعی خود بازیکنان با تجربه‌ای را در اختیار دارد و یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر یعنی رومئو را در اختیار دارد.  

همچنین بخوانید:

 پپ گواردیولا و رویای همکاری مجدد با لیونل مسی / کاریکاتور

ترور سینکلر: منچستر سیتی با تمام وجود باید برای جذب ارلینگ هالند اقدام کند

ایلکای گوندوعان: می توانستیم در مقابل وست برومویچ بهتر باشیم؛ آن ها به خوبی دفاع کردند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: او پاسخ پپ گواردیولا وست برومویچ لیگ برتر سوال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)