Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@03:49:20 GMT

پرسپولیس: دنبال رفتار غیرقانونی نبودیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۲۹۰۹

باشگاه پرسپولیس پس از رد درخواست تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا از سوی باشگاه النصر در دادگاه CAS بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

دادگاه داوری ورزش بار دیگر رای به پیروزی باشگاه پرسپولیس مقابل شکایت‌های پیاپی النصر عربستان داد و با درخواست این باشگاه مبنی بر تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق بعد از لطف خدا، با پیگیری مدیریت و تیم حقوقی رقم خورد تا النصر را پس از شکست دادن در نیمه نهایی، چند بار دیگر در دادگاه‌های مختلف و معتبر شکست دهیم. کِشتی به گل نشسته النصر به دنبال راهی برای حضور در فینال بود اما تلاش مسئولان این باشگاه عایدی جز هزینه‌های آنچنانی و ناکامی‌های بین‌المللی در پی نداشت.

پرسپولیس برای حضور در این رقابت‌ها، هرگز به دنبال رفتار غیر قانونی نبود و طبق مراحل و مفاد قانونی مقابل شکایت‌ها ایستاد. همه قراردادها قبل از سفر به دوحه تنظیم شده و کوچکترین منع قانونی برای استفاده از بازیکنان وجود نداشت. به هر حال، پرسپولیس با تازه‌ترین تصمیم دادگاه داوری ورزش، قطعا در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد و شکایت النصر بار دیگر رد شد. این موفقیت حقوقی را باید به هواداران تبریک گفت. امیدواریم با هدف‌گذاری کادر فنی و بازیکنان، پرسپولیس به قهرمانی برسد و تاریخ‌ساز شود‌.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا النصر پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس النصر فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری