Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:36:03 GMT

یک دنیا شادی روی گل و شل چمن بهنام محمدی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۳۱۷۴

یک دنیا شادی روی گل و شل چمن بهنام محمدی

هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان در ثانیه‌های پایانی جدال با فولاد با گلی دیدنی زمینه ساز پیروزی تیمش را شکل داد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان بعد از پیروزی بزرگ مقابل سپاهان، اینبار هم دیگر مدعی لیگ را با گلی دیدنی شکست داد تا دومین برد فصل خود را به شکلی شیرین و جذاب شکل دهد.

 

شاگردان مجتبی حسینی که بازی بی نقص و کم اشتباهی را مقابل فولاد به نمایش گذاشته بودند، در نهایت در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شدند با ضربه‌ای دیدنی از سوی نیما انتظاری، احسان مرادیان را تسلیم کنند و سه امتیاز شیرین این هفته را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیما انتظاری، هافبک دفاعی شوتزن نفت مسجدسلیمان که در فصل گذشته در پارس جنوبی حضور داشت، در این بازی توانست به خوبی میانه زمین را برای تیمش کنترل کند و مانع از دستیابی حریف به هدف برای نزدیک شدن به دروازه این تیم شود. او در نهایت مزد بازی بی نقص خود را با شوتی روپا و دیدنی از گوشه محوطه جریمه و غیر قابل مهار گرفت و توانست دروازه فولاد را در ثانیه پایانی باز کند و حریف را در شوک بزرگی فرو ببرد.

 

 

انتظاری که در فصل گذشته نیز نشان داده بود بازیکنی شوتزن و با قابلیت کیفیت قابل توجه است، اینبار توانست به خوبی از این خصوصیت خود سود برده و تیمش را به یکی از بردهای ارزش این فصل برساند. هافبک دفاعی طلایی‌پوشان در شرایطی موفق شد تیمش را به گل برتری در این بازی حساس برساند که حریف با توجه به هافبک‌های فوق العاده‌ای که در اختیار داشت، انتظار می‌رفت بتواند شرایط را برای نفت مسجدسلیمان سخت کند. این بازیکن که پیش از این در فصل گذشته نیز موردتوجه جواد نکونام قرار داشت، اکنون در ترکیب مسجدسلیمان یک شکست تلخ را در هفته ششم نصیب فولاد و جواد نکونام کرد تا رویای آنها برای دستیابی به رتبه مناسب در پایان این هفته را خراب کند.

 

هافبک میانی نفت مسجدسلیمان در بازی مقابل سپاهان دیگر مدعی این فصل نیز که با برتری شاگردان مجتبی حسینی همراه بود نیز بازی بی نقص و فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته بود و اینبار هم توانست کار را برای حریف سخت کند و تیمش را به سه امتیاز ارزشمند این هفته برساند. او با قدرت جنگندگی بالای خود در این بازی کاملا شرایط را برای حریف سخت کرد و در نهایت با تک گل سه امتیازی و دریافت یک کارت کار را به پایان رساند.

 

 

عکس: علیرضا هنرجویان

نیما انتظاری فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیما انتظاری فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان جواد نکونام مربی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!