Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله خویی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در خوی افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه ، عادل نجف‌زاده امروز در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی که با حضور استاندار آذربایجان‌ غربی برگزار شد اظهار داشت: 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر بزرگراه خوی-سلماس با پیگیری‌های مستمر و تامین اعتبار به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعه افتتاح شده به عنوان بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور با اعتبار 150 میلیارد ریال به بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری با اعتبار 320 میلیارد ریال و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله خویی با اعتبار 130 میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

نجف‌زاده با اشاره به پروژه‌های زیرساختی و در حال انجام شهرستان خوی افزود: با توجه به موقعیت جدی، راهبردی و توانمند شهرستان خوی در مقیاس ملی و استانی، امید است با همبستگی مسئولان، شهرستان خوی در مسیر جدی شکوفایی ظرفیت‌ها و جهانی شدن قرار داده شود.

تقاطع غیرهمسطح بسیج شهرضا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد 10 تقاطع غیرهمسطح در تبریز در دست اجرا است تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) به‌زودی افتتاح می‌شود/تلاش برای انتخاب قم به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم  استاندار آذربایجان ‌غربی نیز در سفر به خوی با اشاره به اینکه هم اکنون معادن بسیار زیادی در خوی کشف شده است اظهار داشت: هم اینک در حال گمانه‌زنی برای ذخایر آن هستیم و شرکت‌های بزرگی مثل صنایع ملی مس کشور و هولدینگ‌های بزرگ نیز آمادگی سرمایه‌گذاری خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در دو سال گذشته پروژه‌های بسیار خوبی در این شهر افتتاح شده و امروز نیز با کمک شهرداری و شورای شهر خوی تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله خویی افتتاح شد که می‌تواند نقش بسزایی در روان‌سازی ترافیک این شهر داشته باشد.

محمدمهدی شهریاری گفت: همچنین بزرگترین واحد نساجی کشور در خوی راه‌اندازی می‌شود و به دنبال پیگیری و حل مشکلات این واحد هستیم.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال بهره برداری افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد