Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون عربستان سعودی مدعی شد که این کشور یک مین دریایی کاشته شده توسط نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را در دریای سرخ منهدم کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تلویزیون عربستان سعودی مدعی شد که یک مین دریایی متعلق به یمنی‌ها را در جنوب دریای سرخ منهدم کرده است.

شبکه «الجزیره» به نقل از تلویزیون عربستان سعودی اعلام کرد که یک مین دریایی کاشته شده توسط جنبش الحوثی در جنوب دریای سرخ توسط عربستان سعودی منهدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون عربستان سعودی ادعا کرده است که این مین کاشته، ساخت ایران است.

ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی اوایل آذر ماه هم مدعی شد که چند مین دریایی ساخت ایران را که توسط جنبش الحوثی یمن در آب‌های دریای سرخ کار گذاشته شده بودند، منهدم کرده است.

این ائتلاف تا پیش از این مدعی انهدام مجموعه ۱۶۳ مین دریایی شده است که به گفته آن، توسط انصار الله یمن به صورت خودسرانه کارگذاشته شده بود.

این در حالی است که «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی در خصوص حادثه انفجار و آتش سوزی اخیر یک نفتکش در دریای سرخ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه تحرک و اقدام تخریبی علیه امنیت و سلامت دریانوردی و آزادی تجارت بین‌المللی را مردود می‌شمارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دریای سرخ مین دریایی دشمنی عربستان ایران و عربستان تلویزیون عربستان سعودی مین دریایی دریای سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ