Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:27:51 GMT

نظرسنجی: در فینال آسیا طرف کدام تیم هستید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۳۲۶۴

نظرسنجی: در فینال آسیا طرف کدام تیم هستید؟

بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا جنجال های زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 ظهر شنبه در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهد شد و تیم آبی پوش اولسان به مصاف سرخپوشان تهرانی خواهد رفت و همین موضوع حساسیت و تنش زیادی را در فضای فوتبال ایران به وجود آورده که در چند دهه قبلی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش تر در بازی های بین المللی باشگاهی، اغلب با تئوری منافع ملی، طرفداران تیم های مختلف از رقیب خود حمایت می‌کردند یا دستکم مخالفان این تئوری، ابزاری را نمایش مخالفت خود نداشتند اما حالا با گسترش شبکه های اجتماعی، رقبا به شکلی افراطی از تیم رقیب حمایت می‌کنند و حتی این موضوع را به استادیوم ها نیز می‌کشانند.

 

مشخص نیست که دقیقا چند درصد از هواداران تیم های رقیب پرسپولیس، آرزوی پیروزی تیم اولسان هیوندای را می‌کنند اما دستکم می‌توان اطمینان داشت که بخشی از هواداران فوتبال علاقه مند شکست سرخپوشان پایتخت در بازی نهایی هستند و حتی در فضای مجازی صفحات هواداری اولسان هیوندای به زبان فارسی را هم ایجاد کرده‌اند.

 

 

از سوی دیگر افرادی که قهرمانی پرسپولیس را منفعت ملی می‌دانند، کم نیستند. آن ها اگرچه شاید از ترس واکنش هواداران تیم خودشان، این نظرات را کمتر ابراز می‌کنند اما حتی نگاهی به اطراف در خانواده و دوستان نیز نشان می‌دهد که خیلی ها تصور می‌کنند که پیروزی پرسپولیس باعث افتخار و اعتبار برای فوتبال ایران است؛ هرچند که باتوجه به تقسیم بندی سهمیه ها بر اساس موفقیت تیم های باشگاهی، به نظر می‌رسد این نظرات تا حدی واقعی هم باشند.

 

اما نظر شما چیست؟ اگر پرسپولیسی هستید، آیا به هواداری از تیم رقیب در بازی های بین المللی معتقدید؟ اگر از دسته هواداران دیگر تیم های داخلی هستید، آیا در بازی با اولسان از پرسپولیس حمایت خواهید کرد یا خیر؟ در قسمت کامنت، دیدگاه خود را برایمان بنویسید و همچنین با رعایت موازین اخلاقی، پاسخ مخالفان دیدگاه های خود را نیز بدهید.

 

کره جنوبی اولسان هیوندای لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی اولسان هیوندای لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان در دیدار سوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • رئال یا بایرن: برای دورتموندی‌ها مهم نیست!
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد