Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  مورانو یکی از برندهای فعال در مجموعه نیسان است که سابقه حضور در بازار ایران را نیز در کارنامه خود دارد. مدتی قبل مدل 2020 این شاسی بلند باکیفیت را در گروه خودروی عصر ایران معرفی و بررسی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

اخیرا تصاویر مدل 2021 مورانو منتشر شده که تغییرات جزئی در نمای ظاهری شامل طیف رنگ های جدید و امکانات ایمنی بیشتر در حالت استاندارد را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پایه مدل 2021 از 32510 دلار آغاز می شود. از امکانات ایمنی همراه این خودرو می توان به سپر امنیتی 360 نیسان به عنوان آپشن استاندارد در تمامی تریم ها اشاره کرد.

قیمت تمامی تریم های 2021 نیسان مورانو:

گفتنی است سپر امنیتی 360 نیسان مجموعه ای است که شامل 6 ویژگی ایمنی می شود: ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر، نوربالای تطبیقی، هشدار خروج از خط، هشدار نقاط کور دید راننده، هشدار برخورد عقب و ترمز اتوماتیک عقب.

یک بسته ویژه نیز برای مورانو 2021 در مقایسه با مدل قبلی در نظر گرفته شده که شامل مونوروف دو پنل، روکش چرم پریما برای صندلی ها به همراه گرمکن در ردیف جلو، دوربین 360 درجه و رینگ های رنگ شده 20 اینچی می شود.

نمایشگر 8 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو در تمام تریم ها حضور دارد.

در بخش پیشرانه از نمونه 3.5 لیتری 6 سیلندر با 260 اسب بخار  خروجی و گشتاور 240 پوندفوت استفاده شده است. برای جعبه دنده نیز فقط نمونه اکسترونیک سی وی تی قابل سفارش است.

بیشتر بخوانید: *نیسان و خودرویی که سال 1983 از آینده آمده بود!/ با مشاهده قابلیت های کابین این محصول شگفت زده می شوید! (+فیلم و تصاویر) *همه چیز درباره خودروی 15 هزار دلاری نیسان/طراحی، امکانات هوشمند و تیپ های مختلف(+تصاویر) نیسان Z پروتو؛ پرچمدار آینده از سرزمین آفتاب/ یک خودرو پیشرفته با روح کلاسیک(+تصاویر) *نیسان جوک جدید معرفی شد (+فیلم و تصاویر) *معرفی نیسان مورانو 2020 (+فیلم و تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/003C1R

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیسان مورانو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، «ژرار دوپاردیو» به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.



در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتار‌های نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز پیش از این از وی حمایت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی