Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ویلیام گالاس مدافع فرانسوی سابق تیم فوتبال آرسنال در ارتباط با سرمربی فعلی این تیم عنوان کرد: من از ورود آرتتا به آرسنال تعجب کردم. هر شخصی برای ورود به عنوان سرمربی به تیمی مانند آرسنال حتی با سابقه دستیار‌ی مربی مانند پپ گواردیولا نیاز به تجربه و توانایی مدیریت تعداد زیادی بازیکن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در تیم بزرگی مانند آرسنال تمام فشار‌ها روی سرمربی تیم است، بعضی از بازیکنان از حضور روی نیمکت و بازی نکردن ناراحت خواهند شد و شما برای برخورد با چنین مسائلی نیاز به تجربه دارید. اگر مربی تیم شخصی مانند مورینیو، ونگر و یا گواردیولا باشد به تصمیم آن‌ها احترام می‌گذارید، زیرا آن‌ها در گذشته افتخاراتی را به دست آورده اند، اما آرتتا این افتخارات را ندارد.

او ادامه داد: بعد از اخراج اونای امری و انتخاب آرتتا به عنوان سرمربی از نظر من پاتریک ویرا شخصی بود که می‌شد به عنوان سرمربی در آرسنال فعالیت کند، اما حتی اسم او در میان نامزد ها‌ی سرمربیگری آرسنال نیز نبود. ویرا تجربه بیشتری نسبت به آرتتا دارد. او در لیگ آمریکا و فرانسه مربیگری کرده است و عملکرد بهتری نیز در مربیگری خود نسب به آرتتا داشته است. ویرا کاپیتان آرسنال بوده است و تیم را به خوبی می‌شناسد. من فکر می‌کنم در شرایط فعلی برای جایگزینی آرتتا ، پاتریک ویرا بهترین گزینه برای است.

آرتتا در دسامبر ۲۰۱۹ هدایت آرسنال را برعهده گرفت و توانست با این تیم دو عنوان قهرمانی جام حذفی و جام خیریه را به دست آورد، اما عملکرد ضعیف تیم تحت هدایت او در این فصل باعث شده که این مربی جوان به در‌ب خروج باشگاه آرسنال نزدیک شود.

تیم فوتبال آرسنال در این فصل با ۱۴ امتیاز از ۱۳ مسابقه در رتبه ۱۵ لیگ جزیره قرار دارد.

بیشتر بخوانید 

دیوید سیمن: ونگر همه چیز را در آرسنال تغییر داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرسنال انگلیس پاتریک ویرا میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی سه بار از حریف پیش بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند. پرسپولیس به خودش باخت. این یک ایراد است که تیم نمی‌توانست برتری خود را حفظ کند. البته تعویض‌هایی که انجام شد هم حال تیم را بدتر کرد و باعث شد تیم به عقب برود. همین بازی دفاعی باعث شد دوندگی و انگیزه آلومینیوم بیشتر شود و به خواسته خود برسد. پرسپولیس وقتی دو بر صفر پیش بود، فکر می‌کرد کار تمام است و تعویض‌هایی انجام داد که باعث شد روند تیمش به هم بریزد.

او همچنین گفت: اگر اینگونه باشد که اوسمار به خاطر حفظ بازیکنانش تعویض‌هایی انجام داده است، به نظرم باز هم اشتباه بود، چون با این کار یک جام را از دست داده است. در جام حذفی هر تیم می‌تواند با طی کردن یک مسیر کوتاه به جام برسد، اما پرسپولیس به راحتی این جام را از دست داد.

درخشان همچنین افزود: واقعا برایم عجیب است، در وقت اضافه هم پرسپولیس از حریف پیش بود، اما باز هم نوانست آن برتری را حفظ کند و به راحتی بازی به تساوی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم تعویض‌هایی انجام شد که باز هم به پرسپولیس کمک نکرد و در نهایت گل تساوی را خورد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

او در ادامه درباره اینکه وحید امیری پنالتی خود را از دست داد هم گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است، اما او مدتی از میادین دور بوده و وقتی برمی‌گردد از شرایط آرمانی فاصله دارد. در این وضعیت اصلا نباید مربی به او پنالتی بدهد، اما اوسمار به این موضوع توجه نکرد و در نهایت هم امیری یکی از پنالتی‌ها را از دست داد. به نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد، اما به تصمیمات اوسمار باخت و این جام را از دست داد. این باخت برای پرسپولیس بسیار سنگین بود و از نظر روحی و روانی به تیم فشار می‌آورد.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم گفت: بازی بسیار سنگینی در انتظار پرسپولیس است. سپاهان تیم قدرتمندی است و می‌تواند کار را برای پرسپولیس سنگین کند. اگر پرسپولیس در این بازی هم نتواند نتیجه بگیرد، شانس قهرمانی‌اش در لیگ هم بسیار کم می‌شود. به نظرم در شرایط فعلی پرسپولیس فقط باید به بازی با سپاهان فکر کند و شکست برابر آلومینیوم را فراموش کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!