Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@10:12:57 GMT

الحشد الشعبی از پاکسازی جاده مهم در کرکوک خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۳۷۰۳

الحشد الشعبی از پاکسازی جاده مهم در کرکوک خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، الحشد الشعبی امروز (جمعه) در بیانیه‌ای از پاکسازی یک جاده بسیار مهم میان منطقه کرکوک و شرق رود دجله خبر داد.

به نوشته الفرات نیوز، یگان مهندسی و بخش حمل و نقل تیپ ۱۶ الحشد الشعبی این جاده مهم را که در بین روستای «سامی العاصی» و «الرشاد» قرار گرفته را پاکسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس فدرال عراق نیز اعلام کرد که دو تن از تروریست‌های داعش را که مناصب مختلفی در این گروهک داشتند را دستگیر کرده‌ است.

از سوی دیگر تیپ ۲۲ الحشد الشعبی نیز خبر داد که یک مخفیگاه داعش را در منطقه العیث» در شرق استان صلاح‌الدین کشف کرده است که تجهیزات لجستیکی و یک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده در آن یافت شده است.

«کریم علیوی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق روز گذشته (پنجشنبه) گفت که درخواست برخی از سیاستمداران برای خروج نیروهای الحشد الشعبی از مناطق نینوی و صلاح الدین، بیشتر به سبب نقشه طرف‌های خارجی است.

«علی الحسینی» مسئول روابط سازمان الحشد الشعبی در محور شمالی دیروز در این باره گفت: آنچه «ولایت دجله» داعش خوانده می‌شود، دیگر به پایان راه خود رسید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی داعش عراق الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص