Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "خلیل الحیه" عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت و گو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین تاکید کرد که مذاکرات مقامات تشکیلات رام الله با سران رژیم اشغالگر قدس که در آستانه سه دهگی قرار دارد، هیچ حقی از حقوق ملت فلسطین را محقق نکرده است.
 
عضو دفتر سیاسی حماس افزود: تداوم روند سازش و عادی سازی روابط میان تشکیلات رام الله با رژیم اشغالگر قدس هیچ سودی به حال ملت فلسطین نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
الحیه یادآور شد: ما از هرگونه تلاش فلسطینی در جهت اجماع کشورها و جهانیان و نظام ها در مورد حقوق فلسطینیان می شود، حمایت می کنیم و درباره از سرگیری روند سازش و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نگران هستیم.
 
وی با بیان اینکه جنبش مقاومت اسلامی حماس با جنبش فتح قطع رابطه نکرده است، گفت: ارتباطات ما با برادرانمان در جنبش فتح هرگز قطع نشده است و ما به تماس های خود با آنان در راستای تحقق وحدت ملی ادامه می دهیم.
 
تشکیلات خودگردان فلسطین سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد که همکاری‌های امنیتی را با رژیم صهیونیستی از سر می‌گیرد.
 
پس از اینکه آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین روابط خود را با دولت «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا متوقف و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه العربی الجدید به نقل از یک منبع آگاه بیان کرد که هیئتی از جنبش حماس به ریاست دکتر خلیل الحیه نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه فردا دوشنبه راهی قاهره شده و با سرلشکر عباس کامل وزیر اطلاعات مصر و شماری دیگر از مسئولان مصری ناظر بر پرونده میانجی گری مصر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی حماس و مسئول بخش اسرا و شهدا در این جنبش نیز در این هیات حضور دارد.

منبع مذکور اشاره کرد که هیات حماس قرار است در رابطه با برخی نکات ذکر شده در پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع این جنبش در مورد توافق آتش‌بس و مبادله اسرا با مسئولان مصری گفتگو و تبادل نظر کند و بعد از آن پاسخ نهایی خود را به مواضع اخیر طرف صهیونیستی ارائه دهد.

این منبع تاکید کرد که هیات حماس خواهان توضیح برخی عبارات موجود در پاسخ رژیم صهیونیستی است که بیانگر نیت یا آمادگی این رژیم برای پذیرش برخی شروط از قبل تعیین شده مقاومت همچون عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از محور نتساریم، خروج کامل از نوار غزه و آتش‌بس دائم است. منبع مذکور تصریح کرد که در پاسخ رژیم صهیونیستی به این شروط با عباراتی همچون آمادگی یا داشتن نیت اشاره شده است بدون اینکه تعهد واضحی در مورد آن داده شده باشد، برای همین حماس می‌خواهد قبل از ارائه پاسخ خود بر این مسئله واقف شود.

کد خبر 6091400 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم