Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه الجنوب قطر در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود.

سایت «naver» گزارشی را منتشر کرده است که در آن به جنبه‌های روانشناختی این مسابقه اشاره داشته و تاکید کرده است بازیکنان و تیم‌هایی که ذهن خود را کنترل کنند پیروز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشت: «اولسان ۹ مسابقه لیگ قهرمانان آسیا صاحب هشت برد و یک تساوی شد میانگین هر بازی دو گل را ثبت کرد. عملکرد اولسان پایدار است. از طرف دیگر پرسپولیس، به دلیل اقدامات نژادپرستانه، عیسی آل کثیر گلزن اصلی خود، محرومیت انضباطی وحید امیری و احسان پهلوان و جدایی شجاع خلیل زاده، خلاء قابل توجهی دارد.

باتوجه به عملکرد فعلی اولسان، احتمال قهرمانی این تیم بسیار زیاد است اما نباید از تجربه مسابقات جام حذفی لیگ کره جنوبی غافل شد (اولسان در هر دو رقابت نایب قهرمان شد) که متاسفانه تیم ویسل کوبه را تا آستانه پیروزی بر اولسان پیش برد. از آنجا که بازی‌های لیگ قهرمانان هر چهار روز یک بار برگزار می‌شد، قدرت بدنی بازیکنان دو تیم به طور قابل توجهی افت کرده بود. به نظر می‌رسد هر دو تیم (پرسپولیس و اولسان) از نظر قدرت بدنی و آنالیز در شرایط یکسانی قرار دارند و در پایان انتظار می‌رود قهرمان آسیا را آمادگی ذهنی مشخص کند.»

در ادامه این گزارش به راهکاری ذهنی برای تیم اولسان اشاره شده است؛ از جمله استراتژی «Win Ugly» (برد زشت) که بر جنبه‌های ذهنی و دور شدن از احساسات برای رسیدن به برد تاکید دارد. البته این استراتژی بر خلاف معنای «زشت» از فوتبال کثیف برای کسب پیروزی فاصله دارد و بیشتر وابسته به نگرش و ذهنیت بازیکنان در موقعیت‌های مختلف مسابقه است که می‌تواند آنها را از حریف خود پیش اندازد.

کد خبر 5098646 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ کشتی تکواندو سید رضا صالحی امیری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کاراته یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!