Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیهان نوشت: روزنامه‌های اعتماد، شرق، همشهری، سازندگی، آرمان ملی، ابتکار، شهروند، مردم‌سالاری در تیتر صفحه اول شماره‌های روز پنج‌شنبه خود در بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان نوشتند «نباید حتی یک ساعت در رفع تحریم تأخیر کنیم»!؛ تحریف سازمان‌یافته‌ای که معنایی جز خوش‌خدمتی به تحریم کنندگان نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خانواده آن شهید بود که عده ای سعی کردند سخنان ایشان را طور دیگری جلوه دهند.

این درحالی است که رهبر انقلاب مانند همیشه شفاف و آشکار سخن گفتند و فرمودند: «رفع تحریم دست دشمن است، و خنثی‌کردن تحریم دست ما است، غیرازاین است؟ ما که نمی‌توانیم خودمان رفع تحریم کنیم، دشمن باید رفع تحریم کند امّا خودمان می‌توانیم این تحریم دشمن را خنثی کنیم. پس این مقدّم است، این درست است، بیشتر دنبال این باشیم. البتّه نمی‌گویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا، واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البتّه چهار سال است تأخیر شده [یعنی] از سال ۹۵ بنا بوده همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته بشود [امّا] تا الآن نه‌فقط برداشته نشده، زیاد هم شده.»

این سطح از تحریفات تا جایی بود که روزنامه کیهان آنرا «تحریف سازماندهی شده» نامید و در این باره نوشت: «بازهم «جریان تحریف» به کمک «جریان تحریم» آمد. رسانه‌های زنجیره‌ای و مدعیان اصلاحات روز پنج‌شنبه سعی کردند با تیترهایی خلاف واقع، برداشت خاصی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب را منتشر و القا کنند که برای حل مشکلات کشور جز «انتظار نشستن برای رفع تحریم‌ها توسط دشمن» راه دیگری نداریم!»   این روزنامه افزود: «با اینکه ‌اشاره رهبر معظم انقلاب در این مراسم به «تأخیر» چهارساله رفع تحریم‌ها و ضرورت «خنثی‌سازی» آنها بود اما تنها ساعتی پس از انتشار آن، برخی مدعیان اصلاحات در فضای مجازی با انتشار پست‌هایی تحریف بیانات رهبر انقلاب را کلید زدند. روز پنج شنبه هم رسانه‌های زنجیره‌ای سعی کردند با تیتر کردن مقدمه سخنان معظم‌له مبنی بر اینکه «اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم» نتیجه‌گیری و تأکیدات رهبری را سانسور و تحریف کنند.»   روزنامه‌های اعتماد، شرق، همشهری، سازندگی، آرمان ملی، ابتکار، شهروند، مردم‌سالاری در تیتر صفحه اول شماره‌های روز پنج‌شنبه خود در بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان نوشتند «نباید حتی یک ساعت در رفع تحریم تأخیر کنیم»!؛ تحریف سازمان‌یافته‌ای که معنایی جز خوش‌خدمتی به تحریم کنندگان نداشت.  

استدلال عقلانی رهبر معظم انقلاب درباره رفع تحریم ها   روزنامه وطن امروز نیز به پوشش قابل تامل سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و نوشت: «رسانه‌های حامی دولت بدون در نظر گرفتن مقدمه و موخره بیانات رهبر انقلاب و اینکه این قسمت از اظهارات ایشان در چه بستری بیان شده، این تیتر خاص را از بیانات روز چهارشنبه رهبر انقلاب که «در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم» برگزیدند. هر چند رهبر معظم انقلاب در دیدار روز چهارشنبه چنین جمله‌ای را بیان کردند اما همان‌گونه که در ابتدای این گزارش، متن آن بخش از اظهارات آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آورده شده، منظور ایشان کنایه به افراد و مسؤولانی است که طی سالیان گذشته در توجیه مدل مذاکراتی خود درباره دستیابی به توافق هسته‌ای مدعی بودند در نتیجه این توافق تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود اما همین افراد با گذشت بیش از 4 سال از آن زمان، بدون آنکه پاسخی برای چرایی عدم تحقق وعده‌های قطعی خود بدهند بار دیگر همان وعده‌ها را تکرار می‌کنند.»   این روزنامه افزود: «در واقع رهبر معظم انقلاب یک «استدلال عقلانی» را برای زیر سوال بردن خط محوری جریان تحریف مطرح کردند. آیت‌الله خامنه‌ای در بیان استدلال خود تاکید کردند جریانی که ادعا می‌کند به دنبال رفع تحریم است و ادعا دارد برای شکستن تحریم‌ها، ساعتی نباید درنگ شود جریانی است که طی سالیان گذشته نتوانسته مانع تحریم‌ها را از بین ببرد، چرا که اساسا این جریان مسیر رفع تحریم را اشتباه رفته و در این باره آدرس غلط داده است. رهبر معظم انقلاب 10 مردادماه در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید قربان فرمودند: «به موازات تحریم، یک جریان تحریف هم هست؛ تحریف حقایق. هدف تحریف ۲ چیز است. یکی ضربه زدن به روحیه مردم است؛ یکی آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم». ایشان در ادامه تاکید کردند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم قطعا شکست خواهد خورد؛ چراکه عرصه جنگ اراده‌هاست.»   واکنش سایت رهبر انقلاب به تحریف بیانات ایشان از سوی برخی رسانه‌ها   سایت khamenei.ir با انتشار پوستری با عنوان «کار جریان تحریف آدرس غلط دادن برای حل مشکل تحریم است»، نسبت به تحریف و دستکاری بیانات روز چهارشنبه رهبر انقلاب در برخی رسانه‌ها واکنش نشان داد.    یکی از توصیه‌های حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در بیانات‌شان تأکید بر «خنثی‌سازی تحریم‌ها» بود.    ایشان با بیان این واقعیت که «رفع تحریم به دست دشمن است اما خنثی‌سازی آن به دست خودمان»، گفتند: بنابراین باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر خنثی کردن آن تمرکز کنیم.      رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگر چه اکنون 4 سال است تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه‌تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به مسؤولان گفتند: اگر بتوان با روش درست، عاقلانه، ایرانی- اسلامی و عزتمندانه تحریم‌ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد اما تمرکز عمده باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد که ابتکار آن به دست شما است.   انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم رهبر معظم انقلاب رفع تحریم ها روز پنج شنبه رهبر انقلاب جریان تحریف بیانات رهبر خنثی سازی خامنه ای رسانه ها آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار امروز با هزارن نفر از کارگران کشور به مناسبت روز کارگر، عنوان کرد: ابتدا از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنیم که با شناخت عمیق از وضعیت کارگران کشور، مسائل پیش روی جامعه کارگری را مطرح می‌کنند. هر سال که ما خدمت ایشان شرفیاب می‌شویم، نکات جدیدی را مطرح می‌کنند که این نکات می‌تواند راهکاری برای مسئولین و دست‌اندارکاران باشد که در این مواقع چه کار کنند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس مسائل بیمه‌ای و تامین اجتماعی کارگران کشور را از مسائل مطرح شده توسط رهبر انقلاب در دیدار با کارگران خواند که می‌تواند از اولویت‌های اول این حوزه باشد و افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین در مصادیق شعار سال به نقش کارگران و مسئولان در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور مطالبی تبیین و تحلیل فرمودند.

بابایی کارنامی تصریح کرد: از نکات یا تذکرات جدی که مقام معظم رهبری در این دیدار به مسئولان یادآور شدند، یکی در بحث امنیت شغلی کارگران بود. همه ساله مقام معظم رهبری دغدغه‌شان را مطرح می‌کنند و امسال صریح‌تر مطرح کردند و آن هم این بود که بالاخره باید کاری کنیم کارگری که با قناعت و نجابت مشغول به کار است به آینده شغلی خود اطمینان و امید داشته باشد و امنیت پایدار برای کارگران ایجاد شود تا در نتیجه آن اقتصاد کشور هم رونق پیدا کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم افزود: مطالبه و تذکر دیگر رهبر معظم انقلاب بحث بیمه تامین اجتماعی و ابلاغیه‌های مرتبط با تامین اجتماعی بود. ایشان از عدم اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی گلایه داشتند که کاملا درست و به جا بود و از این نظر باید از ایشان تشکر کرد. ما در این زمینه در مجلس منتظر لایحه دولت هستیم، غفلت دولت در این موضوع قابل قبول نیست و در این بخش حتماً باید زودتر دست به کار شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: رهبر انقلاب در این دیدار علاوه بر تبیین وظایف مسئولان، اشاره‌ای هم به وظایف جامعه کارگری داشتند از کارگران خواستند به انضباط، بهره‌وری در کار توجه و اهتمام داشته باشند. از طرف دیگر هم راجع به معیشت، رفاه، مسکن کارگران و مردمی سازی اقتصاد تذکرات لازم را دادند. از همه مهم‌تر به جامعه آماری کارگران کشور اشاره کردند، یک کلیدواژه و عبارت بسیار خوب به کار بردند و فرمودند اگر حال جامعه کارگری خوب باشد، حال ملت هم خوب خواهد بود.

بابایی کارنامی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند بیش از 50 درصد از جامعه امروز ما کارگران و خانواده ایشان هستند، لذا ما باید همه اقدامات و تمهیدات خود را برای بهتر کردن حال و وضعیت کارگران در همه حوزه‌های امنیت شغلی، بیمه‌ها، رفاه و... به کار بگیریم. خوشبختانه مجلس همواره در این زمینه اعلام امادگی کرده، الان هم همانند همیشه در خدمت جامعه کارگری هستیم. فراکسیون کارگری هم با پیگیری عالمانه مقام معظم رهبری و برای رسیدن به استانداردهای لازم براساس افزایش وضعیت و ارتقاء فرهنگ کار در کشور توان لازم را بگذارد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در پایان با اشاره به گلایه به حق رهبر انقلاب از عدم اجرای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی، تصریح کرد: دولت باید سیاست‌های کلی را در قالب یک لایحه کامل و جامع به مجلس ارائه کند، مجلس در این زمینه رأساً نمی‌تواند کاری انجام دهد. مجلس هم همان‌گونه که قبلاً آمادگی خود را اعلام کرده است، بارها در خدمتتشان بوده و الان هم هست، اما در بعد نظارتی از ابتدای مجلس ورود جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس