Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته گذشته بستک استان هرمزگان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۴.۴ را تجربه کرد، ضمن آنکه در عشق آباد استان خراسان جنوبی بعد از یک زمینلرزه با بزرگای ۳.۳ در ۸ کیلومتری زلزله دیگری با بزرگای ۳.۱ در عمق ۷ کیلومتری رخ داد.

به گزارش ایسنا، بزرگترین زلزله هفته گذشته در بستک استان هرمزگان با بزرگای ۴.۴ به ثبت رسید و علاوه بر آن در کیانشهر استان کرمان با زلزله ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳، در هندودر استان مرکزی زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ و در عشق آباد استان خراسان جنوبی زلزله‌های ۳.۱ و ۳.۳ رخ داد.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۲ آذر

در بستک استان هرمزگان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۴.۴ در عمق ۱۲ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۲۹ کیلومتری بستک استان هرمزگان و ۲۹ کیلومتری عمادده و ۳۴ کیلومتری گراش استان فارس بوده است.

در دهلران استان ایلام زلزله ۲.۸، اردکان استان فارس زلزله ۲.۶، قلعه خواجه استان خوزستان زلزله ۲.۸ و در توتکابن استان گیلان زلزله ۲.۷ به ثبت رسید.

کیانشهر استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۷ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۱ کیلومتری کیانشهر، ۲۳ کیلومتری کوهبنان و ۳۰ کیلومتری راور این استان بوده است.

خوی استان آذربایجان غربی با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۶ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۷ کیلومتری خوی، ۳۵ کیلومتری ایواوغلی و ۴۰ کیلومتری سلماس این استان گزارش شد.

کلاته خیج استان سمنان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۷ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۷ کیلومتری کلاته خیج استان سمنان و ۲۴ کیلومتری رامیان و ۲۸ کیلومتری نوده خاندوز استان گلستان بوده است.

یکشنبه ۲۳ آذر

خشت استان فارس با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۶ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۴ کیلومتری خشت و ۵ کیلومتری کنار تخته استان فارس و ۱۷ کیلومتری وحدتیه استان بوشهر گزارش شد.

در افزر استان فارس زلزله ۲.۸، قوچان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹، ارد استان فارس زلزله ۲.۸ و در انبارالوم استان گلستان زلزله ۲.۹ رخ داد.

دوشنبه ۲۴ آذر

قطور استان آذربایجان زلزله ۲.۹ و سومار استان کرمانشاه زلزله ۲.۵ را تجربه کردند.

سه‌شنبه ۲۵ آذر

هندودر استان مرکزی زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ را تجربه کرد که عمق آن در ۱۴ کیلومتری و کانون رومرکز این زلزله در ۱۴ کیلومتری هندودر استان مرکزی و ۲۲ کیلومتری دورود و ۲۷ کیلومتری چالان چولان استان لرستان بوده است.

در فیروز آباد استان فارس زلزله ۲.۸، نجف شهر استان کرمان زلزله ۲.۶ و در آرادان استان سمنان زلزله ۲.۸ رخ داد.

دامغان استان سمنان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۱ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۱ کیلومتری دامغان، ۲۳ کیلومتری مجن و ۲۸ کیلومتری دیباج این استان بوده است.

در عشق آباد استان خراسان جنوبی بعد از یک زمینلرزه با بزرگای ۳.۳ در ۸ کیلومتری زلزله دیگری با بزرگای ۳.۱ در عمق ۷ کیلومتری رخ داد و کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۶۰ کیلومتری عشق آباد و ۱۳۱ کیلومتری بشرویه استان خراسان جنوبی و ۱۰۴ کیلومتری زمان آباد استان سمنان رخ داده است.

در طبس استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۱۲ کیلومتری طبس، ۴۳ کیلومتری ارسک و ۵۵ کیلومتری دیهوک این استان به ثبت رسید.

چهارشنبه ۲۶ آذر

در لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله‌های ۲.۶ و ۲.۹، کوهبنان استان فارس زلزله ۲.۷، فیروز آباد استان فارس زلزله ۲.۶، فراشبند استان فارس زلزله ۲.۹، لنده استان کهگیلویه و بویر احمد زلزله ۲.۷ و در میرآباد استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۵ رخ داد.

در بستک استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳ در عمق ۹ کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن در ۲۳ کیلومتری بستک و ۳۶ کیلومتری جناح استان هرمزگان و ۳۶ کیلومتری عمادده استان فارس بوده است.

پنج شنبه ۲۷ آذر

در ترکمانچای استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۹ و در مسجدسلیمان استان خوزستان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

خنج استان فارس با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳ در عمق ۵ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۳ کیلومتری خنج، ۲۶ کیلومتری ارد و ۳۲ کیلومتری محمله این استان بوده است.

جمعه ۲۸ آذر

در هفتگل استان خوزستان زلزله ۲.۶ و در میامی دو زلزله ۲.۶ رخ داد.

بهاباد استان یزد زلزله‌ای به بزرگای ۳ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۴۲ کیلومتری بهاباد، ۷۰ کیلومتری ساغند و ۸۵ کیلومتری بافق این استان گزارش شد.

سنگان استان خراسان رضوی با زلزله‌ای به بزرگای ۳ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۵۲ کیلومتری سنگان و ۵۹ کیلومتری نشتیفان استان خراسان رضوی و ۶۱ کیلومتری حاجی آباد استان  خراسان جنوبی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زمین لرزه رخدادهای لرزه ای در هفته گذشته زلزله کیلومتری لرزید و کانون آن بزرگای ۳ در عمق زلزله ای به بزرگای ۳ بستک استان هرمزگان استان خراسان جنوبی استان فارس زلزله ۲ عمق ۷ کیلومتری استان آذربایجان بزرگای ۳ ۳ کیلومتری رخ بزرگای ۳ ۳ استان سمنان ۲۳ کیلومتری بزرگای ۳ ثبت رسید ۸ کیلومتری ۶ کیلومتری ۹ کیلومتری آباد استان ۵ کیلومتری ۴ کیلومتری زلزله ۲ ۹ زلزله ۲ ۸ زلزله ۲ ۶ عشق آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر بلوک در حوالی شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، زلزله‌ای به بزرگی 4.7 ریشتر ساعت 07:53:46 و به مشخصات زیر بلوک در حوالی شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند.

تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1403/02/13 07:53:46

طول جغرافیایی: 57.52

عرض جغرافیایی: 28.17

عمق زمین‌لرزه: 9 کیلومتر

 نزدیک‌ترین شهرها:

29 کیلومتری فاریاب (کرمان)

30 کیلومتری کهنوج (کرمان)

47 کیلومتری عنبرآباد (کرمان)    

 نزدیکترین مراکز استان:

163 کیلومتری بندرعباس

239 کیلومتری کرمان

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید