Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران فوتبال عکس‌هایی از غذا‌های عجیبی که روز مسابقه از ورزشگاه‌ها خریداری کرده اند را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اند.

به گزارش شریان نیوز، یکی از هواداران تیم فوتبال وستهام عکسی از "هات داگ" عجیبی که از ورزشگاه "وایت هارت لین" خریداری کرده بود، در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و همین امر باعث شد هزاران هوادار دیگر نیز که چنین تجربه‌ای داشته اند، عکس‌های خود را منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"الیوت" هوادار تیم وستهام عکسی از ساندویچ هات داگی را که سوسیس آن ۲ برابر اندازه نان ساندویچ بود منتشر کرد. او این سوسیس را هنگام بازی وستهام برابر تاتنهام از ورزشگاه وایت هارت لین لندن خریداری کرده بود.

پست توییتری الیوت فقط چند ساعت پس از انتشار، ۱۵۰۰ پاسخ، ۶۰۰۰۰ لایک و ۹۰۰۰ ریتوئیت داشت.

در واکنش به پست این هوادار وستهام، هزاران نفر نیز عکس‌هایی از غذا‌هایی را که روز مسابقه از ورزشگاه‌ها خریداری کرده بودند به اشتراک گذاشتند.

یک هوادار هم عکس ساندویچ هات داگی را که در ورزشگاه خریده بود به نمایش گذاشت.

هوادار دیگری نیز عکسی از "چیپس پنیری کاری" در ورزشگاه (تیم دسته پنجمی) میدنهید یونایتد را منتشر کرد.

یکی از هواداران با انتشار عکسی از سوسیس چندش آوری که در ورزشگاه (تیم دسته چهارمی) استیونج خورده بود، نوشت:" بدترین غذایی که روز مسابقه خورده اید، چه بوده است؟ این غذای من بود. "

یکی دیگر از عکس‌های منتشر شده همبرگر له شده چندش آوری بود که توسط یکی از هواداران ردینگ در ورزشگاه پرستون خریداری شده بود.

عکس دیگر کباب وحشتناکی بود که در ورزشگاه "استیونج" خریداری شده بود و هوادار دیگری عکسی از هات داگ کوچک ۳ اینچی (۷.۵ سانتی متری) در ورزشگاه (تیم دسته چهارمی) "مورکم" را به اشتراک گذاشت. او بابت این هات داگ ۴ پوند پول داده بود.

عکس منتشر شده از سوی هوادار وستهام حتی توجه دیگر هواداران فوتبال از آمریکا، آلمان و مکزیک را به خود جلب کرد.

ده‌ها نفر از طرفداران فوتبال در سراسر انگلیس از خرید هات داگی با یک لایه بسیار نازک پنیر شکایت کردند.

یک هوادار تیم دسته ششمی "کنکورد رنجرز" در در ورزشگاه "ایسکس" از اینکه چیپس پنیری را خریده بود و بعد متوجه شد که فقط چیپسی خرید که لایه نازکی پنیر روی آن وجود داشته بسیار عصبانی بود.

هوادار دیگر تیم "میدن هید یونایتد" یک چیپس کاری به شدت سرخ رنگ را خریداری کرده بود.

یک کاربر توییتر نیز عکسی از شکل غمگین روی کلوچه خود را منتشر کرده و زیر آن نوشته بود:" برنلی ۲۰۱۷، حتی این کلوچه هم خسته شده است. "

فرد دیگری عکسی از یک سوسیس را منتشر کرد و زیر عکس نوشت:" آیا این قبل از عبور از شکم است یا بعد از عبور از آن؟ "

فرد دیگری با اشاره به اینکه آن‌ها نباید کسی به غیر از خودشان را مقصر بدانند، گفت:" کسی که در یک مسابقه فوتبال غذا بخرد باید هم متاسف شود. شما فقط ۲ ساعت آنجا هستید. مگر چقدر گرسنه اید که ۶ پوند برای یک (کیک) خمیر پنیر و پیاز بدهید.

منبع: شریان

کلیدواژه: خریداری کرده هوادار دیگر روز مسابقه تیم دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار باوی گفت: از آغاز خرید گندم در این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

محسن البرزی افزود: و همچنین در این مدت ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جدید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم