Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود ارجینی روز شنبه در مراسم تجلیل از امدادگران استان به همراهی بسیار خوب اعضای داوطلب در تهیه سبدهای معیشتی و بسته‌های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح نذر آب سه در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی که در جنوب کشور رقم خورد، این طرح آبرسانی آغاز شد که به عنوان یک طرح ملی هرساله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: حضور اعضای داوطلب استان در پایان شهریورماه، در طرح نذر آب سه از ویژه‌ترین و والاترین اقدامات تاثیرگذار و با ارزش این اعضا بود که قابل تحسین است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نذر آب سه، نمایندگان خیران استان قزوین که در استان سیستان و بلوچستان حاضر شدند طرح آبرسانی را قبول کردند و در حال حاضر در سه روستای این استان این پروژه در حال انجام بوده و برخی تجهیزات آبرسانی در حال تهیه است تا در دی ماه سال جاری این طرح نهایی شود.

ارجینی با بیان اینکه پروژه طرح نذر آب ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هلال احمر وظیفه دارد به عنوان یک مجموعه که واسط بین خیران و مناطق محروم و نیازمند است، قدردان زحمات و خدمات داوطلبان باشد و از اعضای داوطلبی که با حضور در طرح نذر آب سه بزرگترین ایثار را کردند قدردانی کند.

 معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه این طرح در سال‌های آینده بهتر و پایدارتر برگزار می‌شود، عنوان کرد: پیشنهادهایی به سازمان داوطلبان از طرف هلال احمر استان ارائه شده تا این طرح به صورت مستمر در استان‌های محروم برگزار شود تا شاهد تغییراتی اساسی در ارائه خدمت به هموطنان در استان‌های محروم باشیم.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از امدادگران برتر در این طرح تجلیل شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استان قزوین محرومیت سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استان قزوین محرومیت سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیستان و بلوچستان استان قزوین محرومیت سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور سیستان و بلوچستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان