Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، جورج کلونی در پاسخ به واکنش تام کروز به عوامل حاضر در صحنه ساخت فیلم هفتم از «ماموریت غیرممکن» و عصبانی شدنش گفت که درک می‌کند او چرا اینقدر عصبانی شد اما آن حرف‌ها نمی‌توانست حرف‌هایی باشد که او بخواهد بزند.

کلونی مجبور شد در این باره صحبت کند و این زمانی بود که او در برنامه شبانه هاوارد استرن حاضر شد تا به معرفی فیلم جدیدش «آسمان نیمه شب» بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلونی به استرن گفت: او بیش از حد واکنش نشان داد، زیرا این یک مشکل بزرگ است. یکی از دوستان من که دستیار کارگردان یک سریال است تقریباً در همین موقعیت قرار گرفت اما با چنین واکنشی روبرو نشد.

پس از انتشار فایل صوتی سخنان کروز این فایل بسیار پرمخاطب شد و جزو وایرال‌های هفته قرار گرفت، اما وی به دلیل سخنانی تا این حد پرخاشجویانه با عوامل ساخت فیلمش با انتقاد روبرو شد.

این بازیگر و تهیه‌کننده عوامل فیلم را به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های کرونا تهدید به اخراج هم کرد.

این در حالی است که ساخت این فیلم در ماه اکتبر پس از آنکه ۱۲ نفر از عوامل تولید با تست مثبت کرونا روبرو شدند، متوقف شده بود.

کلونی گفت اگر در چنین وضعیتی قرار می‌گرفت چنین واکنشی نشان نمی‌داد.

کلونی عنوان کرد: در این سطح با آن برخورد نمی‌کردم. کسی را بیرون نمی‌کردم. وقتی در موقعیت قدرت هستی، باید مسئولانه برخورد کنی و او در این مورد کاملاً به حق بود. بله اگر تولید متوقف شود یک گروه از افراد کارشان را از دست می‌دهند و همه باید مسئولیت‌پذیر باشند. فقط من به این روش برخورد نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم همه را من باید در مسیر درست قرار بدهم.

کلونی در ادامه گفت: اگر فرد خاصی را مخاطب کنی شاید الزاماً کمکی نکند. ولی هر کسی روش خودش را دارد. آنهایی که در محل فیلمبرداری بودند بیشتر می‌توانند در این باره حرف بزنند. اما من درک می‌کنم او چرا این طور عمل کرد، و اصلاً کار نادرستی نکرد. فقط نمی‌دانم تا این حد شخصی برخورد می‌کردم یا نه. شاید او ۱۰ - ۱۵ بار شاهد این رفتار بود.

فیلم جدید کلونی یعنی «آسمان نیمه شب» ۲۳ دسامبر از نتفلیکس برای نخستین بار نمایش داده می‌شود.

کد خبر 5098655

منبع: مهر

کلیدواژه: جورج کلونی تام کروز شیوع کرونا چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت جشنواره تئاتر مقاومت موسیقی ایرانی جشنواره سینماحقیقت فیلم سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما تئاتر ایران سینمای مستند فیلم مستند شب یلدا فیلم کوتاه رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یک‌شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک پیشرفته کروز الارقب هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مقاومت اسلامی عراق بامداد یک‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک پیشرفته کروز الارقب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه نیز اعلام کرد که تل‌آویو را هدف دو موشک کروز پیشرفته الارقب قرار داده است.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ حمله علیه مواضع دشمنان انجام داده که ۹۰ هدف به مواضع آمریکایی‌ها و متحدانش در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به مواضع و پایگاه‌های دشمن در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 750705

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس