Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته گذشته روند بازار سرمایه پس از رسیدن به کانال ۱.۵ میلیون واحدی خوب نبود و در بیشتر روز‌ها شاهد اُفت شاخص کل، خروج پول حقیقی و ورود پول به صندوق‌های ETF با درآمد ثابت بودیم. امروز شنبه مورخه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه ۲۹ آذر ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۶۴۲ نماد حدود ۱۸۹ نماد (۳۰ درصد) با صف خرید و حدود ۸۹ نماد (۱۴ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

-پالایشگاه اصفهان از برنامه افزایش سرمایه جذاب و ۱۰۱ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

-علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از احتمال کاهش ۸۰ درصدی قیمت ها با تصویب و اجرایی شدن طرح عرضه خودرو در بورس کالا خبر داد.

-کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی مبنی بر لزوم تفاهمنامه جدید انرژی اتمی ،اعلام کرد: احیای برجام مورد مذاکره مجدد قرار نمی گیرد!

-همتی رییس بانک مرکزی با اشاره به رصد مسیر حرکت نرخ ارز و مدیریت آن گفت: عدم تعیین تکلیف FATF می‌تواند در نبود تحریم ها مانعی برای سیستم بانکی در انجام مبادلات بانکی بین المللی باشد.

-واکسن ایرانی کرونا ستاد اجرایی فرمان امام که توسط یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بورسی برکت در حال طی مراحل نهایی است ، آماده آزمایش انسانی شد.

گزارش نیمه اول بازار: (ساعت 9:00 تا 10:45)

گزارش شاخص ها

در همین دقایق ابتدایی شاخص کل بیش از 16 هزار واحد رشد کرد و خود را به کانال یک میلیون و 429 هزار واحدی رساند.

این خبر در ساعات بازار در حال تکمیل می باشد، لطفا با ما همراه باشید...

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس صف خرید صف فروش ارزش معاملات حجم معاملات هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدار بهترین عملکرد فروش

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه رایانه که شامل ۵ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. تنها دو نماد توانستند در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با فروردین ماه گذشته، بیشتر بفروشند. عملکرد فروش نمادهای این گروه چگونه بود؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1S

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم