Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان زاده از اجرای طرح های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان کمتر توسعه یافته گمیشان خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به تاکید رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سرمایه گذاری در اجرای طرح های اشتغالزایی در شهرستان کمتر توسعه یافته گمیشان در دستور کار ستاد استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با اشاره به موضوع جهش تولید در دیم زارهای کشور به خصوص ۳۳ هزار هکتار از اراضی زراعی که در استان زیر کشت کلزا می رود، افزود: ارتقای سطح کشت کلزا به ۳۰هزار هکتار جهت تامین روغن از برنامه های این ستاد است.

 

وی خاطرنشان کرد: این منطقه قابلیت توسعه دامپروری بویژه زنجیره تولیدات شتر در کنار احیای مراتع را دارد.

 

سلمان زاده با اشاره به اراضی شمال گمیشان جهت کشت خارشتر جهت پرورش شتر، گفت: می توان از این ظرفیت ها برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.

 

 

وی اظهارداشت: با توجه به تاکید رئیس دفتر مقام معظم رهبری جهت کمک به مردم شهرستان کمتر توسعه یافته گمیشان، بازدید مدیرعامل شرکت گسترش توسعه پردیس ستاد اجرایی امام (ره)، معاون عمرانی استاندار و فرماندار گمیشان از ظرفیت های دامپروری به خصوص موضوع زنجیره پرورش شتر و لبنیات در این منطقه انجام شد.

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: گمیشان طرح های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳