Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان افزود: این مراکز برای دستیابی اهداف موردنظر با اصناف منطقه، مراکز نیکوکاری محله مبنا، مجامع، خیریه‌ها و تشکل‌های کارآفرینی، بنگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات اقتصادی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین دفاتر کاریابی و مشاوره شغلی در تعامل و ارتباط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان یزداظهار داشت: هر مرکز نیکوکاری کارآفرینی حداقل پنج مرکز نیکوکاری محله مبنا را تحت پشتیبانی خدمات خود قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: این مراکز مجموعه عوامل اشتغال ازجمله کارآفرینان نیکوکار را در سطحی فراتر از محلات شناسایی، جذب و به سمت مراکز نیکوکاری محله مبنا هدایت می‌کنند، در کنار آن نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی و اشتغال‌زائی به شکل تخصصی در محدوده جغرافیایی و جمعیتی مورد عمل از وظایف اصلی این مراکز است.

وی یادآور شد: تقویت و گسترش حضور آگاهانه و مؤثر آحاد جامعه، ارتقای سرمایه‌های اجتماعی، توسعه شبکه‌های مردمی و تعامل با مؤسسات عام‌المنفعه از سازوکارهای جدی و مؤثر کمیته امداد برای دستیابی به آرمان بلند فقرزدائی و عدالت‌گستری به شمار می‌رود، استقرار شبکه‌های نیکوکاری مردمی و استفاده از منابع و ظرفیت خیران و تشکل‌های موجود به‌عنوان ضرورتی بنیادین در مسیر توسعه مشارکت‌ها و هم یاری‌های مردمی مطرح و موردتوجه است.

شادی را در طولانی‌ترین شب سال به خانه نیازمندان ببریم

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی می‌توانند برای تأمین معیشت، آجیل و میوه شب یلدای نیازمندان با این نهاد همکاری کنند.

غلامرضا مشعل چی، بابیان اینکه در طولانی‌ترین شب سال، شادی را به خانه نیازمندان ببریم، گفت: نیکوکاران یزدی می‌توانند برای تأمین معیشت، آجیل و میوه شب یلدای نیازمندان با این نهاد همکاری کنند.

وی افزود: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند برای آگاهی از نحوه همکاری و مشارکت همگانی جهت تأمین بسته‌های معیشتی شب یلدای نیازمندان (نقدی و غیر نقدی) با تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ تماس گرفته و نسبت به تحقق نیات خود در روز میلاد حضرت زینب کبری (س) اقدام کرده و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی برای واریز کمک‌های نقدی غیرحضوری در این خصوص در نظر گرفته‌شده است.

برچسب‌ها یزد کمیته امداد امام خمینی تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کمیته امداد امام خمینی تفت یزد کمیته امداد امام خمینی تفت اخبار کنکور کمیته امداد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس